گوگل حالت تاریک را در اندروید و iOS به اپلیکیشن های داکس، شیتس و اسلایدر ارائه می کند

به روزرسانی جدید ، هنگامی که تمام شود ، با موضوع تاریک Android -10 کار خواهد کرد. همچنین از یک گزینه تم تاریک گسسته برخوردار خواهد بود تا کاربران بتوانند آن را به صورت جداگانه پیکربندی کنند اگر در نسخه قدیمی Android هستند – یا فقط به این دلیل.

حالت زمینه تاریک یکی از محبوب ترین ویژگی هایی است که کاربران برای اپلیکیشن های گوشی های هوشمند خود انتخاب می کنند. گوگل نیز از این موضوع کاملا با خبر است و قصد دارد این تم جذاب را برای تمامی اپلیکیشن های خود در سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه کند. این شرکت اکنون این ویژگی جذاب را در سه اپلیکیشن Android Google Docs ، Sheets و Slides فعال کرده است. همچنین کاربران گوشی های با سیستم iOS نیز می توانند از این تم زیبا در اپلیکیشن های خود استفاده کنند.

گوگل در روز دوشنبه از طریق وبلاگ G Suite اعلام کرد : تم تاریم به طور هوشمندانه برای رابط کاربری و محصول و محتوای تولید شده توسط کاربر را به روشی تنظیم می کنند که می توانند آن را بیشتر در محیط های کم نور استفاده کنند و باعث دوام بیشتر باتری نیز خواهد شد. زمانی که سیستم عامل اندروید برای استفاده روی حالت تم تاریک قرار گرفته باشد، تنظیمات اپلیکیشن های Docs ، Sheets و Slides به طور خودکار به حالت تم تاریک تنظیم می شوند. همچنین قادر می باشید به صورت دستی حالت تاریم را برای این سه اپلیکیشن غیر فعال کنید. اگر حالت تاریک را در این سه اپلیکیشن غیر فعال کنید، هر اپلیکیشن بدون توجه به تنظیمات سیستم عامل اندروید، همیشه از حالت پیش فرض استفاده خواهد کرد.

حالت تم تاریک تا دو هفته دیگر برای تمام کاربران سیستم عامل اندروید ارائه خواهد شد. همچنین، گوگل در گذشته تم تاریک را برای سایر اپلیکیشن های دیگر از جمله ، Calendar و Keep نیز ارائه کرده است.

منبع androidcentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up