نسخه جدید ویندوز 11 در راه است

مهاجرت از ویندوز 10 به ویندوز 11 به طرز شگفت انگیزی در حال پایان می باشد و مشکلات واقعی کمی وجود دارد. ویندوز 11 در مرحال پایانی توسعه قرار دارد و مایکروسافت به زودی ویندوز 11 را به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار می دهد. در حال حاضر آخرین نسخه ویندوز در مراحل آزمایش می باشد و از ماه اکتبر به طور رسمی عرضه خواهد شد. اما علاقه مندان می توانند نسخه بتای ویندوز 11 را دریافت و نصب کنند. اما مایکروسافت در هشداری به کاربران اعلام کرده است که بیلدهای ویندوز 11 که در کانال Dev قرار دارند پیداری نسخه فعلی را ندارند و اگر می خواهند نسخه استاندارد را دریافت کنند باید از کانال Beta آخرین نسخه آزمایشی ویندوز را دریافت کنید.

بر اساس گزارش منتشر شده، به نظر می رسد کاربران از نسخه آزمایشی 21H2 ویندوز 11 استفاده می کنند. اما نسخه ای که مایکروسافت اعلام کرده ناپایدار است کانال Dev نسخه 21H2 می باشد که در حال توسعه قرار دارد. اما مایکروسافت در این نسخه از ویندوز 11، تغییراتی عمیق و ویژگی های جذابی را اضافه خواهد کرد که به چشم اندازی که مایکروسافت برای ویندوز 11 در نظر گرفته است نزدیک تر شود.

اما باید به این نکته توجه کنید که مایکروسافت ویندوز 11 را با روزرسانی های بزرگ سالانه راهی بازار می کند و کاربران باید هر سال منتظر تغییرات بزرگی در این سیستم عامل باشند؛ ولی مایکروسافت اعلام کرده است که به روزرسانی های ماهانه را نیز برای ویندوز 11 در نظر گرفته است.

منبع windowslatest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up