مایکروسافت فردا رویداد ادغام بینگ با ChatGPT را برگزار می کند

مایکروسافت یک رویداد غافلگیرکننده را برای فردا با انتظار Bing ChatGPT اعلام می کند

مایکروسافت در تاریخ 7 فوریه (18 بهمن 1401) رویداد خبری مهمی را برگزار می کند. این غول نرم‌افزاری هفته گذشته دعوت‌نامه‌ها را برای یک رویداد حضوری در دفتر مرکزی شرکت ردموند ارسال کرد. اما دقایقی پس از آن گوگل از اعلام رسمی رونمایی از «بارد» رقیب جدید چت بات ChatGPT خبر داد. مایکروسافت جزئیات دقیقی از این مراسم اعلام نکرده است اما این احتمال وجود دارد که این شرکت مشارکت خود را با OpenAI برای ادغام موتور جستجوی بینگ با چت بات ChatGPT اعلام کند.

در این دعوت آمده است که ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت “پیشرفت هایی در باره چند پروژه هیجان انگیز به اشتراک خواهد گذاشت” بنابراین منتظر اطلاعیه های مهمی باشید.

مایکروسافت به صورت کاملا رسمی تایید کرد که برای همکاری با OpenAI  10 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است که این باعث می شود به شریک انحصاری ابری OpenAI تبدیل شود. با این همکاری، هوش مصنوعی OpenAI به صورت کاملا گسترده در تمامی سرویس های مایکروسافت استفاده خواهد شد.

اما قبل از اینکه مایکروسافت دعوت نامه های مراسم خود را ارسال کند، گوگل نیز چت بات اختصاصی خود را با نام بارد معرفی کرد. باد یک «سرویس هوش مصنوعی مکالمه آزمایشی»  است در حال حاضر تنها توسط یک گروه محدود در حال آزمایش است، اما گوگل قول داده است که در هفته های آینده آن را در دسترس عموم قرار دهد.

پاسخ مایکروسافت به رقیب ChatGPT گوگل به شکل ادغام ChatGPT در نتایج جستجوی Bing خواهد بود. به نظر می رسد این ادغام هفته گذشته برای مدت کوتاهی فاش شده است، و برخی از کاربران بینگ بخش چت جدیدی را با رابط کاربری شبیه چت بات برای دریافت پاسخ از موتور جستجوی مایکروسافت مشاهده کردند.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت با راه‌اندازی ChatGPT در موتور جستجوی بینگ دزنگ خطر را در گوگل به‌وجود آورده است و اعلام ناگهانی گوگل از ابزار بارد Bard درست یک روز قبل از رویداد مایکروسافت نشان می‌دهد که غول جستجوی اینترنتی بسیار ترسیده است. ما امیدواریم که امروز شاهد ادغام ChatGPT در بینگ باشیم و اینکه مایکروسافت چگونه قصد دارد مدل های OpenAI را در سراسر محصولات خود استفاده کند جالب خواهد بود. مایکروسافت این رویداد ویژه را به صورت زنده پخش نمی‌کند.

منبع theverge

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up