مایکروسافت افزونه Workplace Analytics را برای بهره وری شرکت ها معرفی کرد

در ماه ژوئیه سال جاری میلادی، مایکروسافت ابزار Microsoft Workplace Analytics در دسترس عموم کاربران قرار داد. این ابزار راهکار جدید مایکروسافت است که جهت تجزیه و تحلیل سازمانی است که اطلاعات و بینش غنی و عملیاتی را در مورد روند ارتباطات و شیوه های همکاری را  ارائه می دهد تا سازمان ها قادر به تصمیم گیری موثرتری در زمینه تجارت باشند.

Workplace Analytics بخشی از برنامه سازمانی آفیس ۳۶۵ می باشد که به عنوان یک افزونه در دسترس می باشد. این افزونه از داده های ایمیل و تقویم مایکروسافت ۳۶۵ استفاده می کند و در نتیجه مجموعه ای از معیارهای مورد نیاز سازمان را طراحی می کند. سپس مدیران با بررسی این معیارها می توانند بدانند که در سازمانی که مدیریت می کنند چه می گذرد.

بخشی از اطلاعاتی که این افزونه ارائه می دهد، امتیاز بهره وری شرکت ها می باشد. این امتیاز بهره وری برای شرکت ها متفاوت می باشد و عددی بین ۱ تا ۸۰۰ می باشد. این عدد حاصل از تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده  شامل زمان صرف شده در ایمل و برگزاری جلسات در سازمان به دست می آید. امتیاز به دست آمده در اختیار مدیران قرار می گیرد و دقیقا اعلام می کند که مایکروسافت چه نظری در بهره ور بودن شرکت ها داشته است.

مایکروسافت افزونه Workplace Analytics را به عنوان راهی برای جلوگیری فرسودگی مدیران راهی بازار مدیریت می کند. اما وب سایت خبری New Republic می گوید افزونه جدید مایکروسافت همان اندازه که در مدیریت شرکت ها موثر خواهد بود در بهینه سازی شرکت ها نیز می تواند مثبت باشد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up