تخفیف مالیاتی برای استخراج کنندگان رمزارز در ایالت کنتاکی

استخراج بیت کوین

قانون گذاران محلی کنتاکی معتقدند با ارائه تخفیف مالیاتی می توان استخراج کنندگان بیشتری را برای رمزارزها جذب کرد. قانون گذاران کنتاکی به دنبال اعمال تخفیف های مالیاتی برای استخراج کنندگان محلی ارزهای رمزپایه هستند. قانون گذاران کنتاکی در روز سه شنبه چندین تخفیف  مالیاتی را تصویب کردند که یکی از آن ها مالیات خرید برق برای استخراج ارزهای دیجیتالی را حذف می کند.

بر اساس گزارشی که از هرالد لیدر منتشر شده است، قانون گذاران کنتاکی به قوانین جدید 19 رای موافق و 2 رای مخالف دادند. دراین گزارش منتشر شده است هزینه مالیاتی این لایحه سالانه حداقل 1 میلیون دلار برای بودجه محلی کنتاکی هزینه خواهد داشت. اما نمی توان هزینه دقیق معافیت مالیاتی را محاسبه کرد، زیرا قانونگذارن اعلام کردند که مشخص نیست چه تعداد از مشاغل قرار است از این تخفیف های مالیاتی استفاده کنند.

طبق گزارشات، حامی لایحه تصویب شده در ایالت کنتاکی اصرار داشت که کنتاکی باید با ارائه ی تخفیف های مالیاتی در برق مصرفی، مشاغل بیشتری را برای استخراج ارزهای دیجیتالی جذب کند. همچنین نماینده استیون رودی تاکید کرد که استخراج ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک صنعت در این ایالت باید پشتیبانی شود. اما برخی نمایندگان کنتاکی معتقدند که استخراج ارز رمزنگاری شده برق زیادی را مصرف می کند و روی صنعت ایالت تاثیر بسیاری می گذارد. استخراج ارز دیجیتالی این نیست که چند نفر در زیر زمین خانه مادرشان کد بنویسند. استخراج رمزارز بسیار پیچیده و کاملا فنی است.

کنتاکی در تلاش است تا تجارت ارز دیجیتالی را به این ایالت جذب کند. در ژانویه 2021، مقامات توسعه اقتصادی کنتاکی انگیزه های مالیاتی برای شرکت Blockware Mining را برای اقتتاح عملیات استخراج در شهر پدوکا با سرمایه 28 میلیون دلار را تصویب کردند. مجلس سنای کنتاکی نیز در حال پیشبرد لایحه تخفیف مالیاتی خود برای استخراج ارزهای رمزپایه در لایحه 225 سنا است.

منبع cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up