۵۷ درصد از رایانه های شخصی دارای ویندوز ۱۰ از نسخه ۱۹۰۳ استفاده می کنند

درصد استفاده کنندگان از ویندوز 10 نسخه 11903

آخرین گزارش منتشر شده از AdDuplex نشان می دهد استفاده رایانه ها از ویندوز ۱۰ نسخه ۱۹۰۳ با ۱۱ درصد افزایش به ۵۷ در مقایسه با دیگر نسخه های سیستم عامل ویندوز ۱۰ رسیده است.این آمار از نظر سنجی ۹۰ هزار رایانه رایانه شخصی بدست آمده است. بر همین اساس به پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۳ نزدیک می شویم و میتوانیم ببینیم که چگونه این موضوع توانسته است بر سرعت به روزرسانی رایانه های مجهز به ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۳ به ۱۹۰۳ تاثیر بگذارد.

وب سایت AdDuplex در نظر سنجی ای که بدست آورده است می گوید: ۱۱ درصدی که به نسخه ی ۱۹۰۳ ویندوز ۱۰ ارتقا داده اند، پیش از این از نسخه ی ۱۸۰۳ استفاده می کرده اند. بسیاری از کاربران دلیل به روز رسانی ویندوز ۱۰ خود را پایان پشتیبانی از نسخه ۱۸۰۳ اعلام کردند. این وبسایت در ادامه گزارش خود گفت: طبق آماری که بدست آوردیم، میزان استفاده از دو نسخه ی ویندوز ۱۰ اتفاقی نیست و نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ بر روی تمام دستگاه های مجهز به آن نصب می شود.

AdDuplex همچنین تعدادی از کاربردهای Surface را ارائه می دهد ، اما از آنجا که درست در انتشار نسخه های جدید جدید Surface PC آمده اند ، آنها به خصوص نمی گویند. ماه بعد بررسی خواهم کرد.

یا این حال، مایکروسافت در آینده ای نزدیک نسخه جدید ۱۹۰۹ را منتشر خواهد کرد و احتمالا میلیون ها کاربر این نسخه از ویندوز ۱۰ را روی رایانه شخصی خود نصب خواهند کرد.

منبع thurrott

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up