گوگل Coral Dev Board Mini با قیمت ۹۹ دلار پیش فروش می شود

بالاخره شرکت گوگل کامپیوتر تک برد خود با نام Corel Dev Board را برای توسعه دهندگان معرفی کرد. گوگل Coral Dev Board Mini با ابعاد ۴۸ در ۶۴ میلی متر می باشد و از یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک ۸۱۶۷s با معماری ARM و یک پردازنده گرافیکی Imagination PowerVR GE8300 را شامل می شود. همچنین به ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع eMMC و ۲ گیگابایت رم DDR3 مجهز می باشد.

علاوه بر این، این کامپیوتر کوچک مجهز به یک کمک پردازنده به نام Google Edge TPU می باشد، که در صورت استفاده از ماژول شتاب دهنده Coral، قادر است قدرت پردازشی دستگاه را تا ۴ برابر افزایش دهد. کامپیوتر Dev Board Mini به لطف تراشه مدیا تک MT7668  می تواند به به وای فای استاندارد ۵ و بلوتوث نسخه ۵ متصل شود. گوگل در این کامپیوتر از یک ورودی micro HDMI 1.4 برای ورودی و خروجی ویدئو استفاده کرده است، اما یک کانکتور ۳۹ پین FFC نیز برای اتصال نمایشگر ۴ لاین MIPI-DSI استفاده شده است. همچنین از یک جک صوتی ۳٫۵ میلی متری، یک PDM دیجیتال و یک ترمینال بلندگوی ۲ پین نیز وجود دارد.

کامپیوتر Dev Board Mini با توزیع مخصوص لینوکس به نام Mendal کار می کند و دارای یک هدر ۴۰ پین است که از آن به عنوان جایگزین خوبی برای Raspberry Pi تبدیل می کند. علاقه مندان به کامپیوتر تک برد گوگل می توانند با ۹۹٫۹۹ دلار آن را پیش خرید کنند.

منبع notebookcheck

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up