گوگل کپی و پیست کردن آدرس های جیمیل را آسان کرد

نسخه اندرویدی اپلیکیشن جیمیل (Gmail) قابلیت جدیدی را دریافت کرده است که امکان کپی و پیست کردن آدرس های ایمیل را برای کاربران آسان تر می کند. بر اساس گزارشی که از وب سایت خبری اندروید پلیس مناشر شدع است، گوگل دکمه های جدیدی را برای کپی و حذف را اپلیکیشن جیمیل اضافه کرده است. با اضافه شدن این قابلیت، زمانی که انگشت خود را بر روی آدرس ایمیل در قسمت های To ، Cc یا Bcc نگه دارید، پنجره ی جدیدی روی صفحه ظاهر می شود که دو گزینه Copy و Paste به نمایش در می آید.

با استفاده از گزینه کپی در کلیپ بورد به راحتی می توانید آدرس ایمیل مورد نظر را کپی و دی مکان دیگری پیست کنید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه Remove آدرس ایمیل انتخاب شده را از قسمت های مورد نظر حذف کنید. تاکنون، کاربران برای کپی کردن آدرس ایمیل مجبور بودند آدرس ایمیل مورد نظر را انتخاب کنند و روی آن نگه دارند و سپس گزینه کپی کردن ظاهر می شد.

البته لازم به ذکر است که دکمه حذف، آدرس ایمیل را از تمام باکس ها حذف نمی کند. به عنوان مثال، اگر در هر دو قسمت To و Cc آدرس ایمیل یکسانی داشته باشید، و بخواهید قسمت To را حذف کنید، آدرس درون باکس Cc حذف نمی شود. متاسفانه، به نظر نمی رسد که این ویژگی مفید به طور گسترده در دسترس کاربران باشد. ظاهرا گوگل این قابلیت جدید را فقط برای تعدادی از کاربران فعال کرده است.

آخرین به روزرسانی مهم جیمیل در ماه دسامبر سال 2020 منتشر شد که به کاربران امکان می داد در این اپلیکیشن فایل های پیوست شده آفیس را با استفاده از Docs, Sheets و  Slides ویرایش کنند.

منبع androidcentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up