گوگل پیکسل ۵ با قیمت اقتصادی راهی بازار می شود

پیکسل 5

بر اساس گزارشات منتشر شده، گفته می شود که شرکت گوگل در اواخر ماه جاری میلادی از مدل های جدید سری گوشی های هوشمند پیکسل خود را با نام های پیکسل ۴a و پیکسل ۵ را معرفی می کند. اما اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید پیکسل ۵، توجه همه علاقه مندان به گوشی های گوگل را به خود جلب کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب سایت تکنیک نیوز، پرچمدار بعدی گوگل یعنی پیکسل ۵ حدود ۶۱۹ یورو قیمت گذاری خواهد شد. اگرچه این سایت سابقه ی زیادی در منتشر کردن اطلاعات گوشی های هوشمند ندارد، اما در پیش بینی قیمت های اخیر گوشی های هوشمند سامسونگ قابل اعتماد است و شایعات منتشر شده چندان دور از ذهن نمی باشند. در هر انتظار می رود گوگل گوشی های جدید خود را بین ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار قیمت گذاری کند و علت اصلی این قیمت گذاری این است که گوگل در گوشی جدید پیکسل ۵ از تراشه های یکسان استفاده میکند.

قیمت پایین پرچمدار جدید گوگل گویای آن است که مشخصات چشمگیری را نخواهد داشت، انتظار می رود پیکسل ۵ گوگل به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G مجهز خواهد شد و از نمایشگر OLED با نرخ ۹۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ دی و رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. اطلاعات منتشر شده نشان می دهند پرچمدار جدید گوگل گوشی ارزان قیمتی نمی باشد، اما این شرکت در حال ساخت گوشی هوشمندی با قابلیت های قابل قبول و قیمتنی مناسب تا کاربرانی که بودجه کمتری دارند نیز قادر به تهیه این گوشی باشند.

گوگل در سال های گذشته در فروش گوشی های هوشمند خود شکست خورده است، اما با تغییر سیاست های خود در نظر دارد برای حضور در بازار گوشی های هوشمند محصولات خود را با قیمت رقابتی راهی بازار کند و این تصمیم می تواند موقعیت تجاری آن ها را افزایش دهد. شرکت گوگل با سیاست های قبلی خود همیشه در رقابت با شرکت های وان پلاس و شیائومی شکست خورد است. شرکت های چینی با ارائه گوشی هایی با سخت افزار بسیار قدرتمند و طراحی زیبا و چشمگیر و همچنین قیمتی بسیار پایین تر از رقبا باعث شده اند شرکت گوگل در بازار گوشی های هشومند سهم زیادی نداشته باشد.

 گوشی های پیکسل ۴a و پیکسل ۵ نخستین گوشی های این شرکت خواهند بود که از فناوری نسل پنجم ۵G پشتیبانی می کنند. با این حال امیدواریم گوشی های جدید گوگل در هفته های آینده معرفی شوند و امیدواریم تغییر سیاست شرکت گوگل باعث پیشرفت محصولات این شرکت خواهد شد یا خیر.

منبع androidcentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up