گوگل در حال جایگزینی Google Drive for Windows 10 با Drive for Desktop است

گوگل

گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که قصد دارد برنامه ویندوز 10 گوگل درایو (Google Drive) خود را با یک برنامه یکپارچه و مبتنی بر اپلیکیشن Drive File Stream برای کاربران سازمانی گوگل سوئیت (Google Suite) جایگزین کند. این اقدام گول بر اساس افزایش دورکاری انجام می شود. اپلیکیشن جدید گوگل در ویندوز 10 با نام Drive For Desktop بسیاری از ویژگی های سازمانی مانند پشتیبان گیری از تصاویر را به صورت خودکار در گوگل فوتوز ارائه می دهد، همچنین این امکان را می دهد که با هر دو حساب کاربری عادی و سازمانی وارد سیستم شوید.

گوگل در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: ما قصد داریم کلاینت های همگام سازی خود را یکپارچه کنیم تا بهترین و پرکاربردی ترین ویژگی های Drive File Stream و Backup and Sync را به تمامی مشتریان خود ارائه دهیم. با این قابلیت تمام کسانی که از گوگل درایو استفاده می کنند، چه برای اهداف تجاری و شخصی،به تمام ویژگی های یکپارچه برای همگام سازی داده های خود دسترسی پیدا می کنند.

ما ویژگی هایی ازجمله پشتیبان گیری و همگام سازی را به گوگل درایو برای کاربران دسک تاپ ارائه دادیم تا تجربه کاربری ساده تری را ایجاد کنیم. از ویژگی های جدید گوگل درایو برای دسک تاپ می توان به همگام سازی فولدرهایی مانند Documents و Desktop یا Drive Storage، امکان بارگذاری از دستگاه های USB، بارگذاری عکس و فیلم در Google Photos یا Google Drive و پشتیبانی از چندین حساب را اشاره کرد.

اپلیکیشن Drive for Desktop برای کاربران سازمانی در اواخر سال 2021 و سپس برای کاربران عادی در دسترس قرار خواهد گرفت که در حال حاضر از اپلیکیشن Google Backup و Sync استفاده می کنند.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up