گوگل در به روزرسانی دوربین پیکسل ۵ و ۴a قابلیت عکاسی نجومی را حذف می کند

یکی از تفاوت های اصلی  گوشی های پیکسل ۵ و پیکسل ۴a مدل ۵G در مقایسه با مدل ارزان تر پیکسل ۴a، اضافه شدن لنز دوم فوق عریض(اولتراواید) به مدل های رده بالاتر است. با این حال، با توجه به بررسی هایی که انجام شده است، لنز اولتراواید آنچنان عملکرد شگفت انگیزی ندارد و به گفته ی کارشناسان عملکرد آن بسیار متوسط می باشد و کیفیت چشم گیری ندارد، همچنین عملکرد مناسبی در کاهش اعوجاج ندارد.

اما آن را در یک سبک از عکاسی کاملا ستودند. کارشناسان عملکرد این دوربین را در حالت عکاسی نجومی (Astrophotography) ستودند. در حالی که قبل از این می توانستید با لنز فوق عریض اولتراواید عکس های نجومی بگیرید، اما گوگل این ویژگی را در به روزرسانی Google Camera 8.1 از دوربین حذف کرد.

گوگل در صفحه ی پشتیبانی رسمی خود اعلام کرد:حالت عکاسی نجومی در گوشی های پیکسل ۵ و پیکسل ۴a مدل ۵G فقط در تنظیمات بزرگنمایی  برابر یا بیشتر از ۱x کار می کند. در حال حاضر گوگل اطلاعاتی در مورد حذف این قابلیت ارائه نکرده است. اما کاربران می توانند با دوربین استاندارد این گوشی ها که با دیافراگم f/1.7 بهره مند شده اند می توانند عکس های نجومی ثبت کنند.

منبع androidcentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up