گوگل به دلیل شیوع ویروس کرونا ویژگی های سرویس هنگ اوت میت را رایگان ارائه می کند

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک برای محافظت از کارکنان خود از آن ها درخواست کرده اند که در خانه بمانند و به صورت دورکاری به کار خود ادامه دهند. بر همین اساس بسیاری از شرکت ها و کارکنان آن ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا همکاران خود از برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی از جمله اسکایپ، گوگل هنگ اوت و یا دیگر برنامه ها استفاده می کنند. مایکروسافت در ماه گذشته تصمیم گرفت برنامه اسکایپ را با تمام ویژگی هایش را به صورت رایگان در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار دهد.

شرکت گوگل نیز تصمیم گرفته است برای کمک به کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای مبارزه با ویروس کرونا، برخی از ویژگی های سرویس گوگل هنگ اوت را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. گوگل اعلام کرد برنامه هنگ اوت میت (Hangouts Meet) در جی سوئیت (G Suite) تا تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۱ تیر ۱۳۹۹) به صورت رایگان خواهد بود و کاربرانی که نسخه ویژه جی سوئیت را خریداری نکرده اند نیز می توانند از قابلیت کنفرانس ویدئویی به صورت گروهی استفاده کنند.

گوگل، سرویس هنگ اوت میت را همراه با قابلیت های مختلفی که در سرویس جی سوئیت اینترپرایز می باشد به صورت رایگان ارائه می کند. از قابلیت هایی که گوگل به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است شامل اجرای کنفرانس ویدئویی با حداکثر ۲۵۰ شرکت کننده، پخش مستقیم برای ۱۰۰ هزار بیننده در یک دامنه مشخص، امکان ذخیره جلسات ویدئویی در گوگل درایو می باشد که این ویژگی ها از آغاز هفته جاری در دسترس خواهد بود و تمام قابلیت ها تا ۳ هفته دیگر به صورت کامل ارائه خواهد شد.

علاقه مندان در تمام کشورها می توانند از این قابلیت به صورت کاملا رایگان در کسب و کار خود و یا در محیط های آموزشی استفاده کنند. با این حال شیوع ویروس کرونا متوقف نشده است و در برخی از کشورها وضعیت شیوع این بیماری در حالت بسیار بحرانی قرار گرفته است. برخی از کشورها بسیاری از شهرهای خود را قرنطینه کرده اند و همچنین بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها نیز کار خود را موقتا تعطیل کرده اند تا گارکنان خود به این ویروس مبتلا نشوند.

با این حال کسب و کارهایی که قادر به دورکاری می باشند می توانند از ویژگی های هنگ اوت میت گوگل به صورت رایگان استفاده کنند و گوگل با ارسال یک ایمل راه اندازی این سرویس را آموزش می دهد.

منبع androidcentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up