گوگل استدیوهای بازی سازی خریداری می کند

در اوایل سال جاری ، شایعاتی در مورد بازی های ویدئویی با نام یتی (Yeti) از شرکت گوگل منتشر شد . همانند انویدیا جی فورس ناو (Nvidia Geforce ) و سایر پلتفرم ها که به کاربران این امکان را می دهند به وسیله این سرویس ها و با کمک سخت افزارهای ضعیف که بر بستر اینترنت می باشند بتوانند به انجام بازی های مدن بپردازند . روز گذشته وب سایت Kotaku شایعات قبلی را تائید کرده و جزئیات جدیدتری را در باره پروژه گوگل منتشر کرده است .

بر اساس اطلاعات منتشر شده وب سایت کوتاکو ، پلتفرم گوگل در کنار سخت افزار مخصوص در حال توسعه می باشد . با توجه به اینکه این پروژه نیازی به سخت افزار گران قیمت ندارد ، به احتمال بسیار زیاد با قیمت بسیار پایینی عرضه خواهد شد . گفته می شود کروم کست های موجود با بروزرسانی می توانند با سرویس گوگل در نقش سخت افزار برای کاربران مورد استفاده قرار بگیرد . فردی که با این پروژه آشنایی دارد می گوید:

(( تصور کنید بازی وینچر ۳ را در یکی از زبانه های گوگل کروم بازی کنید ))

با این حال ، موفقیت پلتفرم های گیمینگ به عناوین بازی هایی است که ارائه می شود . بر اساس گزارشات بدست آمده ، شرکت گوگل نه تنها با توسعه دهندگان بازی های ویدئویی در حال مذاکره می باشد ، بلکه در فکر خرید استدیوهای بازی سازی نیز می باشد . در حال حاضر اطلاعاتی در مورد عرضه Yeti  مشخص نشده است . معمولا گوگل رویدادها خود را در مراسمی رسمی در ماه اکتبر برگزار می کند و به احتمال بسیار زیاد در این مراسم اطلاعات بیشتری در مورد پروژه Yeti بدست آوریم .

منبع androidpolice

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up