گلکسی A9 پرو با ۴ دوربین معرفی می شود

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی گوشی هوشمند گلکسی A9 Pro می باشد . بر اساس تصویر منتشر شده ، محصول جدید سامسونگ مجهز به دوربین اصلی چهارگانه می باشد . سامسونگ با معرفی این محصول به اولین شرکتی تبدیل خواهد شد که نخستین گوشی هوشمند مجهز به ۴ دوربین را تولید کرده است .پیش از این شرکت هواوی گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو را با دوربین سه گانه معرفی کرد ، سامسونگ با معرفی این گوشی خود را برای رقابت با دیگر شرکت ها در بازار پر طرفدار گوشی های هوشمند  با ماژول دوربین های چندگانه آماده می کند .
 همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، گلکسی A9 پرو از چهار دوربین به صورت عمودی بهره مند شده است . این گوشی مجهز به یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی و یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی  با زاویه دید ۱۲۰ درجه و همچنین دو دوربین دیگر  با سنسورهای ۵ و ۱۰ مگاپیکسلی برای حالت زوم به کار برده است .همچنین ، سامسونگ برای عکاسی سلفی در این گوشی از یک دوربین با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی استفاده کرده است  .
با توجه به اطلاعات منتشر شده ، گلکسی A9 پرو مجهز به صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی با کیفیت فول اچ دی از نوع سوپرامولد استفاده شده است . بر اساس شایعات قبلی که از تراشه اینو دراگون ۷۱۰ شرکت کوالکام در این گوشی ، اما بر خلاف این شایعات سامسونگ قصد دارد در نهایت از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ در محصول جدید خود استفاده کند . به احتمال زیاد سامسونگ در این گوشی از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی را برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کند . همچنین از یک باتری ۳۷۲۰ میلی آمپری و اندروید ۸.۱ اوریو در گوشی گلکسی ای ۹ پرو مجهز خواهد شد .
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ، گوشی هوشمند گلکسی A9 پرو شباهت زیادی به گلکسی A7 دارد ، البته با یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در پشت دستگاه .با این حال ، این اطلاعات به طور رسمی تأیید نشده است ، با نزدیک شدن به زمان معرفی این دستگاه اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد .
منبع phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up