کارکنان گوگل قبل از ورود به کار باید واکسینه شوند.

گوگل
سوندار پیچای، مدیرعامل شرکت گوگل در نامه ای به کارکنان خود اعلام کرده است کارکنانی که پس از دورکاری به محل کار بر می گردند باید قبل از ورود به محل کار واکسینه شوند. با بیانیه ای که گوگل منتشر کرده است، این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بزرگ فناوری شناخته می شود که از کارکنان خود درخواست کرده است که قبل از ورود به محل کار باید واکسینه شوند.

بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت Theverge، این خبر در چهارچوب موج جدیدی از الزامات واکسیناسیون این هفته منتشر می شود که دولت بایدن قصد دارد اعلام کند تمام کارکنان فدرایل یا واکسینه شوند یا روز پنجشنبه با آزمایش مکرر مواجه شوند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، الزام واکسیناسون گوگل برای کارکنان دفاتر ایالات متحده امریکا در هفته های آینده و سایر مناطق در ماه های آینده آغاز خواهد شد.

علاوه بر این، شرکت گوگل بازگشت رسمی خود به دفاتر را از سپتامبر به 18اکتبر به تعویق انداخته است، زیرا نوع دلتا کرونا در سراسر ایالات متحده همچنان در حال افزایش است. سیاست های این شرکت تقریبا با سیاست های شرکت اپل یکسان می باشد، چون اپل نیز پایان سیاست دورکاری را تا پایان ماه اکتبر موکول کرده است.

البته هنوز مشخص نیست که آیا شرکت های دیگری مانند اپل از حرکت گوگل در اینجا پیروی خواهند کرد یا خیر. تیم کوک مدیرعامل اپل، در روز گذشته مصاحبه ای با جاش لیپتون از CNBC اظهار کرد: تمرکز اصلی ما در حال حاضر روی زمان بازگشت به کار می باشد و اشاره کرد که ما روزانه مسائل مختلفی را زیرنظر داریم تا واقعا نتیجه بگیریم که آیا این اقدام درستی است یا خیر.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up