پیکسل بوک گوگل با نمایشگر ۴K و ۸ گیگابایت رم معرفی شد

گوگل در سال گذشته ، گوشی های هوشمند خود را با نام های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال معرفی کرد ، اما در همان روز آخرین و قوی ترینکروم بوک پیکسل بوک خود را معرفی کرد . در حالی که چندین ماه از آخرین مراسم رویداد گوگل Google گذشته است ، به نظر می رسد جزئیات جدیدی کشف شده است که سر نخ های در مورد جانشین بعدی پیکسل بوک Pixelbook منتشر شده است .
با توجه به افرادی که توسعه دهندگان XDA هستند ،بسیاری از دستگاه های Choromebook مختلفی وجود دارند که مورد بررسی قرار گرفته اند . اما این تیم در نهایت سه گزینه و نامزدهای نهایی را معرفی  کرده اند که یکی از آن ها می تواند کروم بوک پیکسل گوگل باشد . کروم بوک جدید گوگل با کد نام اطلس (Atlas) توسط یک پردازنده کبی لیک اینتل و با حافظه رم ۸ گیگا بایتی
و بدون اسلات کارت حافظه SD است .

به طور طبیعی ، با ترکیب و ادغام اطلاعاتی که بدست آوردیم و اطلاعاتی که در مورد پیکسل بوک در اختیار داریم ، می توانیم در مورد مشخصات پیکسل بوک جدید گوگل حدس بزنیم . از دیگر مشخصات پیکسل بوک جدید گوگل ، نمایشگر با کیفیت ۴K و به احتمال زیاد با نورپس زمینه صفحه کلید و همچنین دکمه گوگل اسیستنت بصورت فیزیکی در دستگاه مجهز خواهد شد . در محصول جدید گوگل ، صفحه نمایش و حافظه رم دستگاه ارتقا داده شده است ، اما درگاه ورودی حافظه کارت جانبی SD حذف شده است .  همچنین دکمه فیزیکی گوگل اسیستنت در این دستگاه را نمی توان نادیده گرفت .

با این حال ، شرکت گوگل در پاییز امسال از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد و تمام اطلاعات و مشخصات دستگاه جدید خود را در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد داد  ، خوشبختانه لازم نیست مدت زمان زیادی صبر کنیم تا از اطلاعات سخت افزاری پیکسل بوک جدید گوگل مطلع شویم .

منبع neowin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up