پوشیدنی ها می تواند جایگزین آیفون به عنوان مهم ترین منبع درآمد اپل شوند

شرکت اپل ، روزهای خوبی را سپری میکند . پیش از این اپل به شرکت یک تریلیون دلاری تبدیل شد . در حال حاضر آیفون (iphon) مهم ترین محصول اپل در سودآوری این شرکت در راه رسیدن به یک تریلیون دلاری شدن می باشد . اگر چه باورش سخت است ولی در آینده ای نزدیک آیفون های اپل جای خود را به محصولات پوشیدنی خواهند داد .
روز گذشته رسانه وال استریت ژورنال گزارشی را منتشر کرد که میگوید : در آینده ای نزدیک گوشی های آیفون جای خود را به محصولات پوشیدنی خواهند داد و این محصولات به عنوان مهم ترین منبع درآمد اپل تبدیل خواهند شد .
بر اساس آمارهای بدست آمده از مرکز تحقیقاتی IDC ، ساعت اپل توانسته با فروش بالایی که در سه ماه اخیر داشته است ، سهم ۱۷ درصدی از بازار محصولات پوشیدنی به خود اختصاص دهد .در طی سال گذشته اپل با فروش ساعت  و ایرپاد توانسته ۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشد ، البته این رقم در برابر درآمد حاصل از فروش آیفون ناچیز می باشد .
جین مانستر ، از تحلیلگران ارشد شرکت تحقیقاتی Loup ventures در پیش بینی های که اخیرا منتشر کرده است میگوید : اپل در آینده ای نزدیک می‌تواند در کمتر از ۱۲ ماه ۱۰ میلیون عدد عینک واقعیت افزوده را به فروش برساند .این تحلیلگر انتظار دارد اپل عینک واقعیت افزوده خود را در سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۳۰۰ دلار عرضه خواهد کرد و درآمد حاصل از فروش این عینک در سال اول ، ۱۳ میلیارد دلار برای اپل درآمد خواهد داشت .
در ادامه گزارش منتشر شده وال استریت ژورنال آمده است ، اپل واچ و عینک واقعیت افزوده اپل در فروش و سودرسانی عملکرد مشابهی را خواهند داشت ،وال استریت ژورنال مدعی است ، عینک اپل با نام (اپل گلسز) به بازار عرضه خواهد شد و در طی دو سال اول عرضه این محصول ،عملکرد نسبتا محدودی خواهد داشت و برای کار کردن  به گوشی آیفون وابسته خواهد بود .
در نهایت عینک هوشمند اپل همانند مدل سلولار اپل واچ ۳ مستقل خواهد شد .
نکته قابل توجهی که در این گزارش وجود دارد ، وال استریت ژورنال مدعی است که محصولات پوشیدنی اپل به عنوان مهم ترین منبع درآمد اپل تبدیل خواهند شد .این بدان معنی نمیباشد که محصولات پوشیدنی بزرگترین منبع درآمد اپل خواهند شد.این به این معنی است که ممکن است پوشیدنی های اپل نتوانند در فروش جای آیفون را بگیرند .اما امکان دارد کاربران اپل را به سمت استفاده ی بیشتر از سرویس های اپل موزیک و اپل ویدئو هدایت کنند.
 این میتواند اپل را برای اهداف خود نزدیکتر کند ، اپل اخیرا گفته است که میخواهد تا سال ۲۰۲۱ درآمدی ۵۰ میلیارد دلاری را از سرویس های خود کسب کند .البته اپل در سال گذشته موفق به کسب درآمد ۳۰ میلیارد دلاری در این بخش شده بود .
روزنامه وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود می‌نویسد :
فروش پوشیدنی های اپل ممکن است هرگز نتوانند به فروش آیفون ها برسند ، اما پوشیدنی ها هنوز هم می توانند به عنوان مهم ترین منبع درآمد اپل تبدیل شوند . در نهایت این دستگاه ها می توانند به سود آوری و از منبع درآمد های اصلی این شرکت کمک کنند .
منبع phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up