پتنت اپل برای ثبت عکس سلفی گروهی با فاصله گذاری اجتماعی

پتنت عکس سلفی گروهی مصنوعی اپل

شرکت پل به تازگی پتنت جدیدی نرم افزاری را ثبت کرده است که سلفی های گروهی مصنوعی تولید می کند. بر اساس گزارش وب سایت پروتکل، با استفاده از این پتنت می توانید عکس های سلفی گروهی را برای شبکه های اجتماعی ثبت کنید و حتی می توانید در این تصاویر فاصله اجتماعی از دوستان خود را حفظ کنید.

بر اساس اطلاعات منتر شده از پتنت نرم افزاری اپل، کاربران اپل قادر خواهند بود از دیگران برای شرکت در سلفی گروعی دعوتکند و این نرم افزار تمام افرار شرکت کننده را در یک تصویر واحد کنار یکدیگر ترکیب می کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این ویژگی در هر دو دستگاه های آیفون و یا آیپد پشتیبانی خواهد شد یا خیر.

همچنین در عکس های سلفی گروهی می توانید از عکس های قدیمی، تصاویر ویدئوی ذخیره شده یا تصاویر Live استفاده کنید. در این اپلیکیشن کاربران می توانند علاوه بر ثبت عکس های گروهی، عکس های سلفی تکی خود را نیز ثبت کنند. کاربران اپل در این اپلیکیشن می توانند تصاویری که  دریافت می کنند را تغییر دهند، به عنوان مثال می توانند خود را در موقعیت دیگری قرار دهند.

پتنت اپل

شیوع ویروس کرونا و همه گیری جهانی این بیماری، شرایط زندگی همه مردم جهان را تغییر داده است. با تغییر شیوه زندگی مردم جهان، ابزارهای فناوری نیز باید تغییراتی داشته باشند. اگرچه ایده سلفنی گروهی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی کاملا مناسب شایط حال مردم جهان می باشد، ولی شرکت اپل این پتنت را برای وضعیت فعلی جهان طراحی نکرده است. اپل برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ مراحل ثبت این پتنت را آغاز کرد و در دوم ژوئن سال جاری مالکیت معنوی این پتنت را به نام خود ثبت کرد.

البته، مانند همیشه در مورد ثبت اختراعات و پتنت ها، موارد احتیاطی استاندارد لحاظ می شود، در حال حاظر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه اپل نرم افزار سلفی گروهی مصنوعی را ارائه خواهد داد در دسترس نمی باشد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up