واتساپ قابلیت های مدیریت حافظه بهینه تر و جستجو بر اساس تاریخ را ارائه می کند

جستجوی پیام ها در واتساپ آسان تر می شود

بر اساس گزارش های منتشر شده قرار است برخی از ویژگی ها و امکانات جدید به پیام رسان واتساپ برای کاربران اندروید و iOS اضافه شود. مطابق گزارش وب سایت WABerainfo  که تغییرات و امکانات جدید در حال توسعه در واتساپ را ردیابی میکند، در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که این پلتفرم به زودی می تواند جستجوی پیام ها و مدیریت ذخیره سازی داده ها را ساده تر کند.

اولین ویژگی جدیدی که به واتساپ اضافه خواهد شد جستجو بر اساس تاریخ خواهد بود که به کاربران امکان می دهد تا بر اساس انتخاب تاریخ، پیام های خود را سریعتر جستجو کنند. البته پیام رسان واتساپ از قابلیت جستجو درون چت پشتیبانی می کند، با افزودن ویژگی جدید جستجوی پیام های قدیمی تر آسان تر می شود.

بر اساس گزارش WABerainfo ، در حال حاضر ویژگی جدید جستجو بر اساس تاریخ در مرحله توسعه قرار دارد و هنوز این ویژگی در دسترس کاربران نسخه بتای واساپ قرار نگرفته است. با این حال، تصاویر به اشتراک گذاشته شده نشان می دهند که با اضافه شدن این قابلیت یک آیکون تقویم در بخش جستجوی پیام ها اضافه اضافه خواهد شد. با انتخاب این گزینه کاربران قادر خواهند بود بر اساس فیلتر کردن تاریخ در پیام های دریافتی و ارسالی به راحتی جستجو کنند.

جستجو پیام ها در واتساپ بر اساس فیلتر تاریخ

مورد بعدی یک ویژگی جدیدی برای مدیریت ذخیره فایل ها در واتساپ است. بر اساس گزارش ها این پلتفرم در حال بررسی مجموعه ای از ابزارهای ذخیره سازی اطلاعات می باشد که به زودی این ویژگی را در بخش حافظه این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. به عنوان مثال، دو فیلتر پیش فرض جدید برای یافتن انواع مختلف پیام ها وجود خواهد داشت، یکی به از فیلترها به شما امکان جستجو در فایل های ارسال شده را می دهد، در حالی که فیلتر دوم به شما این امکان را می دهد تا قادر به جداسازی فایل های بزرگ از یکدیگر باشید. همچنین با استفاده از دکمه مرتب سازی پیام ها، قادر خواهید بود پیام ها را بر اساس جدیدترین و قدیمی ترین و بر اساس حجم آن ها مرتب سازی کنید.

مدیریت فایل ها در واتساپ

وب سایت WABetaInfo  در گزارش خود اعلام کرد که ویژگی جدید مدیریت حافظهش در حال حاضر در دست توسعه می باشد و نیاز به اضافه کردن قابلیت های جدید و همچنین آزمایش آن می باشد. در حال حاضر زمان دقیقی برای ارائه ی این قابلیت ها از سوی واتساپ اعلام نشده است.

منبع androidauthority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up