واتساپ در تلاش است محدودیت تماس های گروهی را به بیش از ۴ نفر افزایش دهد

جستجوی پیام ها در واتساپ آسان تر می شود

با وجود همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از مردم جهان در خانه های خود مانده اند و با استفاده از خدمات ارتباطی آنلاین تماس های ویدویی گروهی و صوتی، با یکدیگر ارتباط بر قرار می کنند. بر اساس گزارش های منتشر شده اپلیکیشن هایی مانند گوگل Duo در روزهای گذشته تعداد شرکت کنندگان در تماس گروهی ویدویی را ۵۰ درصد افزایش دادند. اکنون به نظر می رسد که واتساپ که متعلق به فیس بوک است قصد داردتعداد شرکت کنندگان تماس های گروهی صوتی و تصویری خود را در سیستم عامل های اندروید و iOS افزایش دهد.

بر اساس اطلاعاتی که از آخرین نسخه بتای اپلیکیسن واتساپ کشف شده است نشان می دهند که این سرویس در آینده ای نزدیک محدودیت شرکت کنندگان در تماس های صوتی و تصویری گروهی را افزایش خواهد داد. در حال حاضر، تعداد مجاز شرکت کنندگان در تماس های گروهی در واتساپ ۴ نفر می باشد که به مراتب کمتر از چیزی است که برخی از رقبا ارائه می دهند. اما در به روزرسانی آینده واتساپ تماس های گروهی صوتی و تصویری حداقل به ۶ نفر افزایش خواهد یافت. اما تعداد دقیق افزایش کاربران در تماس های گروهی مشخص نشده است ولی مطمئن هستیم که این قابلیت در تماس های گروهی صوتی و تصویری اراوه خواهد شد. پیام رسان واتساپ در مقایسه با دیگر پیام رسان های مشابه طرفداران بیشتری دارد، این خبر می تواند ۲ میلیارد نفر از کاربران خود را خوشحال کند.

در حال حاضر نسخه بتای اپلیکیشن واتساپ منتشر شده است و مشخص نشده است که به روزرسانی نسخه اصلی با تمام قابلیت ها در چه زمانی ارائه خواهد شد.

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up