مشخصات ساعت هشومند هواوی TalkBand B5

بر اساس آمارهای بدست آمده گجت های پوشیدنی دیگر مانند سال های گذشته طرفدار ندارند ، ولی برخی از شرکت ها هستند که در گجت های پوشیدنی سرمایه گذاری می کنند و جدیدترین محصولات خود را در این زمینه معرفی می کنند . شرکت چینی هواوی یکی از این شرکت ها است که نه تنها ساعت های هوشمند خود را توسعه داده و روانه بازار می کند بلکه گجت های بندی هوشمند را نیز مانند دیگر محصولات خود تولید می کند .

در حال حاضر زمان زیادی از معرفی ساعت هوشمند TalkBand B3 سپری شده است ، به نظر می رسد زمان آن رسیده که جایگزین این ساعت را معرفی کند .

ایوان بلاس ، این فرد مشهور که اطلاعات محصولات شرکت ها را فاش می کند ، اخیرا در توئیتی اطلاعاتی از TalkBand B5 منتشر کرده است . آن طور که به نظر می رسد ساعت هوشمند جدید هواوی شباهت بسیار زیادی با نسل قبلی این ساعت یعنی TalkBand B3 دارد . با توجه به اینکه اطلاعات بیشتری از این افشاگری بدست نیامده است ، ولی به احتمال بسیار زیاد ساعت جدید هواوی با بهبود های قابل توجهی معرفی خواهد شد .

برای بسیاری از شما محصولات TalkBand  آشنا به نظر نمی رسد ، باید بدانید ساعت های هوشمند هواوی شباهت بسیار زیادی به محصولات به ساعت های تناسب اندام دارند ، ولی طراحی منحصر به فردی دارند . مشخصات اصلی این ساعت ، نمایشگر اولد ، جدا شدن دستبند این ساعت و استفاده به عنوان هدست بلوتوثی استفاده کنید .

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند هواوی TalkBand B5 بدست نیامده است . به احتمال بسیار زیاد ساعت جدید هواوی قیمت چندان بالایی نخواهد داشت .

منبع neowin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up