مایکروسافت نرم افزار Outlook را برای iOS عرضه می کند ، اما فضا محدود است

Outlookشرکت مایکروسافت برنامه Outlook  را به پروژه ی آفیس اینسایدر (Office Insider) اضافه کرده است . تا روز گذشته ، اعضای برنامه بتا فقط قادر بودند نسخه های اولیه ی Power Point , Excel , word و OneNote را آزمایش کنند . اما از امروز ، آن ها قادر هستند برنامه Outlook را هم تست کنند .

با این حال ، در اطلاعیه ای که مایکروسافت منتشر کرده است ، به فضای محدود این سرویس اشاره دارد . بر همین اساس ، همه کاربران Office Insider نمی توانند به نسخه ی بتای Outlook در iOS دسترسی داشته باشند . در شروع کار ، تمام کسانی که می خواهنند این برنامه را امتحان کنند ، ابتدا باید در برنامه ثبت نام کنند و امیدوار باشند که مایکروسافت آن ها را انتخاب میکند

کاربرای برای شرکت در برنامه Office Insider ابتدا باید اپلیکیشن App TestFlight را از طریق اپ استور (App Store) نصب کنند و سپس دستورالعمل های مایکروسافت را دنبال کنند . همچنین لازم به ذکر است که اگر نسخه ی بتا را از طریق آفیس اینسایدر نصب کرده اید ، نمی توانید از نسخه ی پایدار برنامه استفاده کنید ، بنابر این ابتدا باید نسخه بتا را حذف کنید .

با ثبت نام در Outlook برای برنامه بتای iOS تضمین نمی کند که شما بتا را دریافت می کنید ، زیرا ممکن است فضای محدودی در نرم افزار در دسترس باشد . اما مایکروسافت به شما اطلاع می دهد که آیا شما به عنوان تست کننده بتا پذیرفته شده اید یا نه .

منبع phonearena

Microsoft, Office insider, Outlook, Outlook fot iOS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up