مایکروسافت می گوید کاربران با سرفیس نئو بیشتر از مغزشان کار می کشند

همانطور که در گذشته در بسیاری از پروژه های مایکروسافت مشاهده کردیم، این شرکت آزمایشات گسترده ای را در مورد فناوری های جدید خود انجام داده است، به ویژه هنگامی که صحبت از آرگونومی است، برای کمک به مهندسان در ایجاد دستگاه های بهینه و فاکتور شکل.

اکنون یک ویدئوی جدیدی توسط یک حساب کاربری با نام WalkingCat در توییتر منتشر شده است که نشان می دهد این آزمایشات بر روی محصولات خود سرففیس دئوو سرفیس نئو(Surface Neo and Surface Duo)، این آزمایش برای انجام اسکن مغزی و الکترومیوگرافی انجام شده است. در آزمایشات دیگری که انجام شده است فعالیت اکتریکی موجود در ساعد کاربر در هنکام در دست داشتن دستگاه برا بررسی کرده است تا مشخص شود کاربر با نگه داشتن دستگاهی با دو صفحه نمایش که وزن بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد، تا فشار بی رویه ای را روی ساعد کاربران وارد نکند.

آزمایش EEG یا الکتروانسفالوگرافی جالبترین بخش این آزمایشات است، محققان ادعا می کنند که امکان دسترسی به داده ها در دو صفحه نمایش وجود دارد به این معنی است که کاربران برای پردازش اطلاعات بیشتر از مغز خود استفاده می کنند. اما بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که این کار باعث پریشانی و خستگی کاربران خواهد شد.

البته سرفیس دئو گوشی هوشمندی که مجهز به صفحه نمایش دوگانه می باشد که به سیستم عامل اندروید مجهز شده است، در حالی که سرفیس نئو سرفیس نئو تبلتی می باشد با دو صفحه نمایش و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ ایکس بهره مند شده است. شایعاتی منتشر شده است تمام کارهای ساخت سرفیس دئو به اتمام رسیده است و در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد اما سرفیس نئو به دلیل مشکلاتی که در ویندوز  ۱۰x وجود دارد، عرضه این محصول تا سال ۲۰۲۱ به تاخیر افتاده است.

با این حال، مجهز شدن کامپیوترها به دو صفحه نمایش بسیار کارآمد می باشد، اما استفاده از دو صفحه نمایشگر در دستگاه های حمل شدنی آیا کارآمد خواهد بود؟

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up