مایکروسافت ممکن است سرفیس پرو ایکس را تولید نکند

سرفیس پرو ایکس

مایکروسافت در اکتبر امسال با عرضه دستگاه های سرفیس جدید، ده سالگی دستگاه های سرفیس را جشن می گیرد. با این حال، این شرکت ممکن است سورپرایزهایی ویژه ای برای کاربران داشته باشد.

طبق گزارشی از ویندوز سنترال ، مایکروسافت به دنبال عرضه سرفیس 9 پرو در دو مدل جداگانه مجهز به تراشه های Intel و ARM است. مایکروسافت پرو ایکس تنها مدلی از سرفیس بود که به چیپست ARM مجهز شده بود. اما عرضه سرفیس پرو 9 مجهز به ARM تردیدهای جدی را در مورد اینکه آیا مایکروسافت مدل های ایکس پرو را در آینده عرضه خواهد کرد، ایجاد کرده است.

طبق این گزارش، مایکروسافت سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 9 را در یک خط تولید ادغام خواهد کرد. انتظار داریم سرفیس پرو 9 در پاییز امسال عرضه شود و نسخه اینتل آن می تواند از تراشه های نسل دوازدهم، احتمالاً از انواع سری P، استفاده کند. همچنین انتظار می رود  سرفیس نوع ARM، از تراشه SQ3 مایکروسافت استفاده کند که مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 8cx Gen3 SoC است.

مایکروسافت همچنین تغییرات جزئی و در عین حال قابل توجهی را در سری نسل بعدی سرفیس پرو 9 اعمال خواهد کرد. به عنوان مثال، این گزارش نشان می دهد که سری جدی با مدلی دارای فناوری 5G خواهد بود و با رنگ ها و طرح های  جدید عرضه می شود. جالب است که ببینیم آیا مایکروسافت طراحی باریک سرفیس پرو ایکس را به دستگاه‌های آینده سرفیس پرو به ارمقان می آورد یا خیر. با این حال، این گزارش ادعا می کند که دستگاه های جدید هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی خارجی نخواهد داشت.

همچنین شایان ذکر است که مایکروسافت هیچ برنامه ای برای معرفی نسخه AMD از مدل های مختلف پرو 9 ندارد. با این حال، در آینده به عرضه مدل‌های لپ‌تاپ سرفیس AMD ادامه خواهد داد. به عنوان مثال، احتمالاً یک سرفیس لپ تاپ 5 مجهز به AMD را خواهیم دید. انتظار می رود که مایکروسافت در پاییز امسال سرفیس پرو 9 را در کنار سرفیس استدیو و سرفیس لپ تاپ 5 جدید منتشر کند. مایکروسافت احتمالا یک رویداد مطبوعاتی برای معرفی این دستگاه های جدید برگزار خواهد کرد. آیا در مورد رویداد آینده سرفیس هیجان زده اید؟

منبع mspoweruser

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up