مایکروسافت تیمز به زودی از ۳۰۰ نفر در تماس تصویری گروهی پشتیبانی می کند

با توجه به اینکه بسیاری از کارمندان به دلیل شیوع ویروس کرونا (COVID-19) در خانه های خود مشغول به کار هستند، شرکت هایی مانند مایکروسافت و زوم شاهد افزایش چشمگیر استفاده از ابزار مکالمات گروهی بوده اند. ابزایش تقاضا برای ابزارهایی مانند مایکروسافت تیمز و سایر شرکت هایی که با اپلیکیشن های مکالمات گروهی خود در حال رقابت با یکدیگر هستند و همیشه در حال ارائه ویژگی های جدید هستند تا بتوانند برتری خود را نسبت به دیگران حفظ کنند

برای پاسخگویی به خواسته های کاربران، مایکروسافت در چندین ماه گذشته تغییرات بسیار خوبی را در تیمز ارائه کرده است. مایکروسافت اخیرا ویژگی تماس تصویری ۳*۳ را به تیمز اضافه کرده است، بنابراین این ویژگی این امکارن را برای کاربران فراهم می کند تا۹ نفر در یک صفحه نشان داده شود. اما در گزارش های قبلی که منتشر شده بود نشان می داد که مایکروسافت در حال افزایش تماس گروهی ۹ به ۴۹ با پشتیبانی از ویژگی ۷*۷ می باشد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد: برای کمک به مشتریان در رفع سریع نیازهای ارتباطی، ما حداکثر تعداد شرکت کنندگان مجاز در جلسات گروهی ویدئویی تیمز را به ۳۰۰ نفر افزایش می دهیم. ما انتظار داریم این افزایش در ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گرچه به‌نظر نمی‌رسد این اتفاق طی چند روز آینده بیفتد اما می‌توان گفت این ویژگی تا آخر ماه ژوئن (اوایل تیرماه) دردسترس خواهد بود.مایکروسافت تیمز هم‌اکنون بیش از ۷۵ میلیون کاربر روزانه‌ی فعال دارد که ۴۴ میلیون نفر از این تعداد از ماه مارس به تیمز اضافه شده‌ا‌ند. جف تپر معاون ارشد مایکروسافت ۳۶۵ در این مورد گفته بود که «مایکروسافت تیمز از ویندوز بزرگتر خواهد شد».انتظار می‌رود در روزهای آینده غول نرم‌افزار ویژگی‌های جدید دیگری نیز به تیمز اضافه کند.

مایکروسافت تیمز اکنون بیش از ۷۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد که ۴۴ میلیون نفر از این رقم در ماه مارس اضافه شده اند. طبق گفته جف تاپر، معاون ارشد مایکروسافت ۳۶۵، مایکروسافت تیمز در آینده بزرگتر از ویندوز خواهد شد. در روزهای آینده غول نرم افزاری جهان، ویژگی های جدیدی را به تیمز اضافه خواهد کرد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up