مایکروسافت برای مدیریت ارائه سرویس ابری خود اولویت بندی می کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد: در صورت وجود محدودیت در ارائه ی سرویس مبتنی بر ابر آژور، غول نرم افزاری در نظر دارد   دسترسی سرویس ابری خود را در برخی از مناطق را اولویت بندی کند. اولویت های اول در ارائه ی سرویس ابری مایکروسافت با مراکز پاسخگویی به بحران، اورژانس ها، بیمارستان ها، ارتباطات، زیرساخت های مهم و همچنین شرکت هایی ک که از سرویس مایکروسافت تیمز Teams استفاده میکنند خواهد بود. مایکروسافت در هفته گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌هایی را که از پلتفرم مایکروسافت تیمز Teams تشویق به دورکاری کرد. اکنون مایکروسافت در تلاش است تا ضمن‌مدیریت تقاضای بالای سرویس ابری آژور، از درست کار کردن آن نیز مطمئن باشد.

مایکروسافت اعلام کرد برای تضمین اینکه قادر به ارائه ی  سرویس ابری در تمام نقاط خواهد بود، با دولت های کشورهای جهان همکاری خواهد کرد. مایکروسافت آماده است فضای ابری خود را به شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری به صورت رایگان ارائه کند.

تعهدات ارائه ی خدمات ابری مایکروسافت درست درحالی می باشد که ساتیا نادلا ، مدیر عامل مایکروسافت در آخر هفته یادداشتی را برای تمام کارمندان خود ارسال کرد. نادلا در این یادداشت گفت: در حال حاضر ما در شرایط غیر قابل کنترلی هستیم، شیوع ویروس کرونا بسیار نگران کننده می باشد.

نادلا در ادامه این یادداشت گفت: حقیقتی که به من آرامش می‌بخشد این است که با وجود اینکه این ویروس هیچ مرزی ندارد، درمان آن نیز هیچ مرزی ندارد. ما به عنوان یک جامعه جهانی وظیفه داریم که در مقابل این نگرانی ها در کنار هم باشیم. من بهترین راهی را که برای گذر از این اضطراب  پیدا کرده ام این است که تلاش کنم هر روز برای ایجاد یک تفاوت کوچک تمرکز کنم.

 

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up