قلم شارژ بی سیم سرفیس مایکروسافت

نسخه به روز شده قلم سرفیس مایکروسافت، احتمالا در رویداد سخت افزاری سالانه مایکروسافت در تاریخ ۲ اکتبر معرفی شود، ممکن است قلم مایکروسافت با مجهز به فناوری شارژ بی سیم باشد. اطلاعات منتشر شده از پرونده کمیسیون ایالات متحده ی آمریکا (FCC) به وجود (سیم پیچ شارژ) اشاره دارد و به احتمال زیاد به منبع تغذیه داخلی این قلم اشاره شده است. در قلم های حال حاضر سرفیس از باتری های AAAA استفاده شده است که درصورت استفاده از فناوری شارژ بیسیم دیگر به این باتری ها نیاز نخواهد بود.

با بررسی دیگر قلم های رقبا با شارژ بی سیم، از کویل ها یا سیم پی چی ها دقیقا برای این منظور استفاده کرده اند. JerryRig در کانال یوتیوب خود که سخت افزار گوشی ها محصولات فناوری را بررسی می کند، در بررسی قلم گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس مشخص شده است که سامسونگ از همین سیم پیچی برای انتقال شارژ بی سیم استفاده کرده است.

قلم اپل ۲ که به وسیله ی اتصال مغناطیسی می تواند به اطراف بدنه آیپد پرو متصل شود، از سیم پیچی مشابهی برای شارژ استفاده شده است. قلم های فعلی سرفیس قابلیت اتصال مغناطیسی به بدنه سرفیس را دارد و لی مجهز به قابلیت شارژ بی سیم نمی باشد. بنابر این امیدواریم که پرونده مایکروسافت در FCC نشانه ای از ویژگی های آینده شارژ بی سیم برای قلم جدید سرفیس باشد.

احتمالا قلم سرفیس جدید مایکروسافت، احتمالا به عنوان یکی از لوازم جانبی سرفیس پرو به صورت جداگانه با قیمت حدود ۹۹ دلار به فروش گذاشته خواهد شد. تا برگذاری رویداد سخت افزاری سالانه مایکروسافت ۲ هفته ی دیگر باقی مانده است، جزئیات بیشتر از محصول جدید مایکروسافت منتشر خواهد شد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up