قابلیت ویرایش ویدئو به سرویس گوگل فوتوز اضافه شد

گوگل

گوگل سرویس گوگل فوتوز را دوباره از نو طراحی کرده است، گوگل در طراحی جدید این سرویس تمرکز خود را روی تصاویر متحرک گذاشته است. غول جستجوی اینترنتی در سرویس گوگل فوتوز ساختار ویرایش تصاویر و فیلم را تغییر داده است و قابلیت های بسیاری را برای کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه می دهد. بر اساس اطللاعات منتشر شده در این به روزرسانی می توانید ویدئوها را کراپ کنید، نوردهی را تغییر دهید، کنترل بهتری روی لرزش ها داشته باشید و تنظیمات کنتراست و اشباع رنگ را تغییر دهید. به روزرسانی جدید سرویس گوگل فوتوز در حال حاضر فقط برای کاربران iOS ارائه شده است و در هفته های آینده برای کاربران اندروید ارائه خواهد شد.

گوگل همچنین همچنین برخی از ویژگی های ویرایش تصاویر را که به صورت اختصاصی برای گوشی های پیکسل بود را هم در سرویس فوتوز به صورت عمومی ارائه کرده است. اما این برای اینکه به این قابلیت دسترسی داشته باشید باید در سرویس گوگل وان (Google One) حق اشتراک داشته باشید. با پرداخت حق اشتراک وان می توانید تنظیمات حرفه ای جلوه های پرتره و نورپردازی و همچنین ویرایش پس زمینه تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی در این سرویس داشته باشید. اما قابلیت های رایگانی نیز در سرویس گوگل فوتوز ارائه شده است مانند بلور کردن و Color Pop در دسترس خواهد بود.

اما نباید تعجب کنید که گوگل سرویس فوتوز را به One متصل می کند. این شرکت همواره به دنبال کسب درآمد از سرویس Photos بوده است و کاربران بسیاری هستند که تمامی ویژگی های این سرویس را می خواهند و باید حق اشتراک وان را پرداخت کنند. اما این موضوع می تواند باعث فروش بالای گوشی های پیکسل شود، کسانی که نمی خواهند حق اشتراک وان را پرداخت کنند ترجیح می دهند تا از گوشی های پیکسل استفاده کنند.

منبع engadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up