قابلیت جدید کلاب هاوس به نام Wave معرفی می شود

قابلیت جدید کلاب هاوس

بر اساس تصاویری که توسط محققی با نام جین منچوم ونگ از کلاب هاوس منتشر مرده است، به نظر می رسد که توسعه دهندگان شبکه اجتماعی محبوب کلاب هاوس روش جدیدی را برای دعوت مردم به اتاق های صوتی معرفی خواهند کرد. این ویژگی جدید Waves نامیده می شود و بیشتر بر روی جنبه های اجتماعی و معمولی کلاب هاوس متمرکز است. اما بیشتر تمرکز توسعه دهندگان اپلیکیشن کلاب هاوس روی برنامه های زنده تولید کنندگان محتوا بود که مورد توجه دیگران قرار گرفته است.

بر اساس اسکرین شاتی که وونگ به اشتراک گذاشته است، Waves به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از دکمه مشابه با لوگوی کلاب هاوس به دوستان خود دست تکان دهید و آن ها را به اتاق گفت و گو دعوت کنید. اگر آن ها پاسخ دهند، به طور خودکار به یک اتاق صوتی اضافه می شوند تا بتوانید صحبت کنید. سخنگوی کلاب هاوس از اظهار نظر درباره کشف وونگ خودداری کرد، اما به نظر می رسد که این ویژگی برای اتاق های اجتماعی کلاب هاوس در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر توسعه دهندگان اپلیکیشن کلاب هاوس در حال اضافه کردن قابلیت های جدیدی مانند پشتیبانی از صدای فضایی نیز هستند. اما به نظر می رسد کلاب هاوس بیشر بر کاربردهای حرفه ای اپلیکیشن خود متمرکز شده است.همین موضوع باعث شده است تا میان دیگر شبکه های اجتماعی رقابت شکل بگیرد و قابلیت های جذابی مانند Spaces در توییتر و stage Channels در دیسکورد به کاربران ارائه شده است. بر همین اساس شرکت کلاب هاوس نیز تصمیم گرفته است تا با اضافه کردن ویژگی های کاربردی طرفداران خود را از دست ندهد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up