فیسبوک قابلیتی را ارائه خواهد داد که زمان صرف شده کاربران را آنالیز می کند

جنبش (( زمان خوبی گذرانده شده )) که در دنیای تکنولوژی بسیار فراگیر شده است ، روی فیسبوک نیز تاثیر گذار بوده است . آقای جیم مانچون وونک یکی از توسعه دهندگان اینستاگرام است که ویژگی های جالبی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است . ویژگی جدیدی که فیسبوک ارائه می دهد ، این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند مدت زمان سپری شده خود را در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند . این خبر ابتدا از TechCrunch منتشر شد .

در این گزارش آمده است : کمپانی فیسبوک در حال توسعه قابلیت جدیدی می باشد که زمان سپری کاربران را نمایش می دهد . کاربران با این قابلیت می توانند زمان صرف شده خود را درفیسبوک مدیریت کنند . اینستاگرام نیز در زمینه ارتقا سلامت  دیجیتال کاربران خود تلاش می کند .

در حال حاضر قابلیت جدید فیسبوک که بصورت موقت “زمان شما در فیسبوک” (“Your Time on Facebook”) نامگذاری شده است ، در مرحله ای است که به دنبال نخستین اقداماتی می باشد که شرکت های اپل و گوگل می باشد که اطلاعات بیشتری در مورد ارتباط با زمان سپری شده کاربران در رایانه ها و گوشی های هوشمند ارائه داده شده است فیسبوک نیز استفاده کند . این .یژگی جدید در شکل فعلی به کاربران نشان می دهد که در طول هفته گذشته ، چه مدت زمانی را به صورت روزانه در فیسبوک سپری کرده اند و میانگین زمان سپری شده برای به تفکیک روز را برای کاربران اطلاع می دهد . اما فیسبوک قابلیتی را در پلتفرم ارائه می دهد که کا کاربر با استفاده از آن محدودیت های زمانی را برای وقت گذاشتن در فیسبوک را تنظیم کند و همچنینی لینکی را برای کاربران قرار داده است که اعلان ها را در فیسبوک مدیریت کند .

کمپانی فیسبوک به رسانه TechCrunch اعلام کرده است که این قابلیت جدید در حال توسعه می باشد ، ولی درمورد زمان دقیق معرفی آن و یا اینکه برای تمام کاربران قابل استفاده خواهد بود یا خیر اطلاعات بیشتری در اختیار نمی باشد .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up