فیسبوک اجازه می دهد کارمندان خود تا پایان سال ۲۰۲۰ دورکاری کنند

فیسبوک

سخنگوی فیسبوک در مصاحبه ای با وب سایت The Verge اعلام کرد: فیس بوک به اکثر کارمندان خود اجاره می دهد تا پایان سال ۲۰۲۰ به صورت دورکاری در خانه کار کنند و انتظار نمی رود فیس بوک  دفاتر خود را تا ۶ جولای بازگشایی کند. خبرگزاری CNBC در روز گذشته اعلام کرد که مارک زاکربرگ (مدیرعامل فیس بوک) به زودی این موضوع را به صورت رسمی اعلام می کند.

سخنگوی فیسبوک اعلام کرد: این شرکت برای بازگشایی دفاتر خود عوامل زیادی را مورد بررسی قرار خواهد داد، ازجمله اطلاعاتی که از سازمان جهانی بهداشت مانند مراکز کنترل بیماری بیماری های واگیردار و دانشگاه تحقیقاتی جان هاپکینز و راهنمایی های دولت انجام خواهد شد. فیسبوک کارمندان خود را از ماه مارس به دورکاری تشویق کرد، همچنین این شرکت اعلام کرد که کارمندانی که به صورت ساعتی حقوق می گرفتند، طبق روال گذشته حقوق خود را به صورت کامل دریافت می کنند و حتی اگر این کارمندان به دلایل بیماری و یا تعطیلی دفاتر کاری قادر به انجام کار خود نباشند.

مارک زاکربرگ در ماه گذشته اعلام کرد که فیسبوک تمام رویدادهای خود را که بیش از ۵۰ نفر در آنجا حضور داشته باشد را تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ لغو کرده است. رویدادهایی مانند کنفرانس Oculus Connect که قرار بود در پاییز سال جاری برگزار شود، که قرار است به صورت آنلاین برگزار کنند. در حالی بسیاری از کارمندان فیسبوک قادر به انجام دورکاری را ندارند، مارک زاکربرگ اعلام کرد: ما انتظار نداریم که کارمندان در این شرایط در دفاتر حضور داشته باشند و امیدواریم به زودی دفاتر کاری خود را در شهرهای بزرگ باز کنیم.

تصمیم شرکت فیسبوک برای دورکاری کارمندان خود تا پایان سال ۲۰۲۰، می تواند سایر شرکت های قناوری بزرگ را ترغیب به دورکاری کارمندان خود تا پایان سال جاری میلادی کند. فیسبوک جزو اولین شرکت هایی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا کارمندان خود را تشویق به دورکاری در تمام دفاتر خود کرد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up