فروش ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی ردمی نوت ۷ در ۸ دقیقه

Redmi Note 7

در روز گذشته مدیران شرکت شیائومی (Xiaomi) اعلام کردند که این شرکت آماده فروش یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ تا پایان ماه ژانویه می باشد. امروز اولین مرحله از فروش این گوشی هوشمند بود، شیائومی توانست در مدت زمان ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه ۱۰۰ هزار دستگاه Redmi Note 7 را به فروش برساند.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ ، با برچسب ۱۵۰ تا ۲۱۰ دلار بسته به میزان حافظه و رم دستگاه قیمت گذاری شده است. قیمت بسیار پایین در کنار مشخصات فوق العاده این دستگاه کاربران زیادی را به سمت این محصول جلب کرده است. در حال حاضر، نیمی از فروش این گوشی توسط فروشگاه آنلاین شیائومی (Mi Store) به فروش رسیده است و نیمی دیگر توسط خورده فروشی های آنلاین Tmall و JD.com در اختیار کاربران قرار داده شده است.

شیائومی ردمی نوت 7فروش مرحله بعدی گوشی ردمی نوت ۷ برای روز جمعه ۱۸ ژانویه برنامه ریزی شده است. علاقه مندان به این گوشی ارزان قیمت می توانند از ساعت ۱۰ به وقت محلی اقدام به خرید این محصول کنند. این گوشی در سه رنگ آبی سیاه و رنگ مرسوم به گرگ و میش موجود می باشد.  همچنین کاربران می توانند با پرداخت ۱٫۵ دلار به جای دریافت شارژر ۱۰ واتی شارژر ۱۸ واتی را خریداری کنند تا سرعت شارژ این گوشی بیشتر شود.

منبع gsmarena

redmi note 7, شیائومی ردمی نوت 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up