فدرال آمریکا مالک یک پهپاد را ۱۸۲ هزار دلار جریمه کرد

در طی چندین سال گذشته پهپادها پیشرفت چشم گیری داشته اند و با قیمت های ارزان در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. پهپادها به چند دسته کاربران عادی و حرفه ای تقسیم می شوند که در ابتدا پهپادهای مخصوص کاربران عادی شامل قوانین سخت گیرانه ای برای پرواز نمی شدند، اما اکنون برخی از نهادهای دولتی در سراسر جهان قوانین سختی را برای پرواز پهپادهای کاربران عادی تنظیم کرده اند که در صورت پیروی نکردن از این قوانین جریمه های سنگینی در انتظار آن ها خواهد بود. این قوانین در کشورهای مختلف یکسان نمی باشند. به عنوان مثال، در مناطقی مانند ایالات متحده، دارندگان هواپیماهای بدو سرنشین ملزم هستند مشخصات پهپادهای خود را در سازمان فدرال هوانوردی امریکا (FAA)به ثبت برسانند، مگر اینکه وزن پهپاد زیر ۰٫۵۵ پوند (۲۴۹ گرم) باشد.

در صورت اینکه کاربران اطلاعت پهپاد خود را در فدرال هوانوردی ایالات متحده به ثبت نرسانند، جریمه ی سنگینی در انتظار آن ها خواهد بود. بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است یک مالک پهپاد که هویتش ناشناس می باشد،شامل جریمه قوانین فدرال هوانوردی ایالات متحده شده است. این فرد به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به پرواز پهپادها از سوی سازمان فدرال FAA باید جریمه نقدی سنگین ۱۸۲ هزار دلاری را پرداخت کند. به نظر می رسد این جریمه سنگین در پی هشدارهای متعددی است که سازمان FAA از تاریخ دسامبر ۲۰۱۹ تا آگوست ۲۰۲۰ به وی داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان فدرال هوانوردی FAA، ظاهرا این فرد حداقل ۲۶ پرواز جداگانه انجام داده است که مقررات FAA را نقض کرده است. جاناتان راپرکت، وکیل سازمان هوانوردی که به یک نسخه از نامه جریمه این فرد دسترسی پیدا کرده است، می گوید که سازمان FAA حداقل دوبار با مالک این پهپاد تماس گرفته است، ما این فرد تمامی هشدارها را نادیده گرفته است.

۱۸۲ هزار دلار هزینه زیادی برای پرداخت جریمه است و ما مطمئن نیستیم که آیا مالک این پهپاد ملزم به پرداخت کامل آت است یا شاید سازمان هوانوردی FAA با فرد جریمه شده به توافقی برسند تا هزینه نهایی کاهش یابد. در هر صورت اگر قصد خرید پهپاد دارید، ابتدا باید قوانین محلی خود را بررسی کنید.

منبع ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up