غول سرمایه گذاری گلدمن ساکس وارد بازار ارزهای دیجیتالی می شود

بر اساس گزارش وب سایت CoinDesk، گلدمن ساکس (Goldman Sachs) شرکت بزرگ سرمایه گذاری در امریکا به دنبال سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتالی است. شرکت سرمایه گذاری کوین دسک اخیرا درخواستی را برای تحققیق در مورد ارزهای دیجیتالی در RFI به ثبت رسانده است. بر اساس اطلاعات بدست آمده از منبع آگاهی در گلدمن ساکس، این غول سرمایه گذاری در آینده ای نزدیک برنامه های خود را برای ورود به بازار ارزهای دیجیتالی مشخص خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از این منبع ناشناس، بانک مستقر در نیویورک در پایان سال ۲۰۲۰ درخواست اطلاعات حداقل برای یکی از شرکت های فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی را به ثبت رسانده است. ابتکار گلدمن ساکس بخشی از استراتژی گسترده ی خود در حوزه ارزهای دیجیتالی می باشد.

نمایندگان گلدمن ساکس، بلافاصله به پیام هایی که طی ساعات آخر هفته به دنبال این خبر ارسال شده بود، پاسخ ندادند. ورود احتمالی گلدمن ساکس به حوزه ارزهای دیجیتالی، روند گسترده ورود ارز دیجیتالی به سیستم بانکداری می باشد. در اوایل ماله جاری میلادی، بانک دیجیتالی انکوریج (Anchorage)  به اولین شرکت ارز رمزنگاری تبدیل شد که موفق به دریافت مجوزهای لازم به عنوان یک بانک فعال در ارزهای دیجیتالی باشد.

منبع bloomberg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up