شیائومی می نوت ۱۰ اس با نمایشگر OLED ساخت Visionox عرضه می شود

شیائومی می نوت 10 با نمایشگر OLED

شیائومی گوشی Mi CC9 Pro که معروف به Mi Note 10 است را در سطح بین المللی با پنل AMOLED به بازار عرضه کرد. شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی هوشمند ممکن است با نمایشگر سامسونگ و یا ال حی برای بازار جهانی عرضه شود، اما یکی از مدیران اجرایی شیائومی اعلام کرد تنها شرکت ارائه دهنده ی نمایشگرهای امولد می نوت ۱۰ فقط شرکت Visionox خواهد بود. شرکت Visionox مدت ها پیش در ساخت گوشی هوشمند می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) با شیائومی همکاری کرده است.

Visionox که توسط تیم OLED از دانشگاه T singhua در شهر پکن مدیریت می شود، که در رده بندی دانشگاه های جهانی QS برای سال ۲۰۲۰  موفق شد در رتبه ی ۱۶ قرار بگیرد و از دانشگاه های Yale و کلمبیا نیز در حال جهش رتبه است. پروژه Mi CC9 Pro / Mi Note 10 بعد از یک نمونه ی اولیه ساخته شده Mi Mix Alpha ، این سومین همکاری این شرکت با شیائومی خواهد بود، اما در واقع این اولین همکاری این دو شرکت با هم خواهد بود که محصول به تولید انبوه خواهد رسید.

شیائومی می نوت ۱۰ با صفحه نمایش ۶٫۴۷ اینچی با لبه های خمیدی در طرفین و شکاف در قسمت بالای نمایشگر به بازار ارائه می شود. صفحه نمایش می نوت ۱۰ با وضوح تصویر +Full HD و با نسبت تصویر ۹:۱۹٫۵ می باشد و از یک حسگر اثر انگشت در پایین صفحه استفاده شده است. پس از بررسی این گوشی هوشمند، متوجه شدیم که صفحه نمایش OLED می تواند به روشنایی چشمگیر ۴۳۰ نیت برسد که شیائومی وعده داده است که روشنایی این دستگاه به ۶۰۰ نیت نیز خواهد رسید، حتی در تاریکی این رقم بالاتر نیز خواهد رفت.

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up