شرکت سونی مقداری از سهام اسپاتیفای به ارزش یک میلیارد دلار را خریداری کرد

شرکت اسپاتیفای در نهایت سهام خود را هفته گذشته به صورت عمومی در بازار بورس عرضه کرد ، در ابتدای عرضه سهام اسپاتیفای هر سهم به قیمت ۱۳۲ دلار به فروش می رسید ، اما این رقم در حال حاضر به ۱۴۰ دلار برای هر سهم رسیده است . به همین خاطر برای سرمایه گذاران و کسانی که بخشی از سهام اسپاتیفای را در اختیار دارند روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارند و به سود قابل توجهی رسیده اند . مانند شرکت سونی که از در این عرضه سهام شرکت اسپاتیفای به سود قابل توجهی رسیده است ، شرکت ژاپنی سونی ۵٫۷ درصد از سهام شرکت اسپاتیفای را از طریق سونی موزیک در اختیار دارد .سونی ۲۰ درصد از سهام خود را به فروش رسانده است که سود حاصل از فروش ۱٫۴ درصدی سهام خود مبلغی بالغ بر ۱۷۷ میلیون دلار می باشد ، سونی روز خوبی را در بازار بورس سپری می کند .

سونی امیدواراست با فروش تمامی سهام خود می تواند تا پایان سال ۲۰۱۸ به سودی بالغ بر یک میلیارد دلاری دست یابد ، اما بعید به نظر می رسد شرکت سونی تمامی سهام خود را برای فروش عرضه کند . با اینحال سونی با فروش ۲۰ درصدی از سهام خود به سود(۱۹ میلیارد ین) ۱۷۷ میلیون دلاری قابل توجهی دست یافته است .

شرکت سونی آینده روشنی را از اسپاتیفای می بیند و به خاطر همین موضوع سرمایه گذاران زیادی در اسپاتیفای سرمایه گذاری کرده اند . به دلیل حضور شرکت سونی در جمع سرمایه گذاران سرویس موسیقی اسپاتیفای ، ارزش سهام این شرکت را بالاتر نیز خواهد برد .

منبع engadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up