سرفیس باد مایکروسافت برای رقابت با ایرپاد اپل معرفی خواهد شد

سرفیس باد Surface earbuds

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، مایکروسافت در حال کار بر روی یک هدفون جدید است. هدفون جدید مایکروسافت از دستیار صوتی کورتانا (Cortana) پشتیبانی خواهد کرد و گفته می شود برای رقابت با ایرپاد (AirPod) شرکت اپل و سایر هدفون ها وارد بازار خواهد شد.هدفون بی سییم جدید مایکروسافت با نام سرفیس باد (Surface Buds) معرفی خواهد شد، این هدفون نسبت به سرفیس هدفون (Headphones Surface) بسیار کوچکتر می باشد و این موضوع باعث می شود این محصول برای سفر بسیار مناسب باشد.

برخی منابع تایید می کنند که کد نام ایرباد مایکروسافت   Morrison می باشد، این هدفون با دستیار صوتی کورتانا یکپارچه سازی خواهد شد و از قابلیت لغو نویز نیز بهره مند می باشد، این قابلیت را در گذشته در سرفیس هدفون معرفی شده است. در حال حاضر، حدود یک سال می باشد که شایعات بسیاری از کد نام Morrison منتشر می شود. بنابراین انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این کد منبع بسیار جالب خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ عرضه ی ایرباد مایکروسافت به بازار منتشر نشده است، با این حال پس از گذشت یک سال از منتشر شدن شایعات سرفیس باد، طرفداران می تواند تا مدتی دیگر هدفون بی سیم مایکروسافت را تهیه کنند.

امیدواریم سرفیس باد جدید مایکروسافت ارزان تر از هدست سرفیس باشد که با ۳۲۹ دلار عرضه شد، بسیاری از کاربران قادر به خرید هدفون سرفیس نبودند. اگر سرفیس باد با قیما ۱۴۹ دلار راهی بازار شود، مایکروسافت می تواند فروش خوبی را تجربه کند. در هر حال، اگر مایکروسافت هدفون جدید خود را با این قیمت راهی بازار کند، می تواند رقیب سختی برای ایرپاد اپل باشد.

منبع windowscentral

سرفیس باد, مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up