زمان پیش فروش گوشی گلکسی نوت ۹ مشخص شد

تا کمتر از یک ماه دیگر شرکت سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند ، گوشی گلکسی نوت ۹ را معرفی خواهد کرد . کمپنی سامسونگ تاریخ رونمایی گلکسی نوت ۹ را در ۹ آگوست ۲۰۱۸ به طور رسمی اعلام کرده است و قیمت دقیق و تاریخ عرضه محصول جدید خود را در همان مراسم عنوان خواهد کرد . بر اساس گزارش های جدید منتشر شده ، گلکسی نوت ۹ در اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد ماه) پیش فروش خواهد شد .

توجه داشته باشید که ، گلکسی نوت ۹ چند هفته زودتر از نسخه قبلی خود معرفی خواهد شد . شرکت سامسونگ گلکسی نوت ۸ را در تاریخ ۲۳ آگوست سال گذشته معرفی کرد و در ۱۵ سپتامبر همان سال عرضه شد . فعلا سامسونگ زمان عرضه محصول جدید خود را اعلام نکرده است ، ولی معرفی گلکسی نوت ۹ در اواخر مرداد خواهد بود . در دیگر گزارش های منتشر شده تاریخ عرضه گلکسی نوت ۹ را در اوایل شهریور ماه اعلام کرده اند . اما در گزارش های جدیدی که در روز گذشته منتشر شد پیش فروش گلکسی نوت ۹ در کشور کره جنوبی در اواخر مرداد شروع خواهد شد .

زمان پیش فروش محصول جدید سامسونگ چندان دور از ذهن نیست ، معمولا بلافاصله بعد از معرفی محصول جدید فروش آن بعد از چند روز آغاز می شود . هرچند ممکن است محصول جدید سامسونگ در برخی از بازارها کمی دیرتر ارسال شود ولی پیش بینی می شود با تاریخ عرضه ای که منتشر شده است در بازار های بزرگ عرضه شود . محصول جدید سامسونگ (گلکسی نوت ۹) در ۴۲ کشور از جمله امریکا ، کره جنوبی ، سنگاپور و قاره اروپا در دسترس خواهد بود .

منبع sammobile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up