ریزر آدامس خود را برای افزایش تمرکز گیمرها معرفی کرد

آدامس ریزر

شرکت ریزر، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم جانبی کامپیوتر و گیم، در روز گذشته آدامسی را معرفی کرد تا گیمرها تمرکز خود را افزایش و زمان پاسخ دادن در بازی ها را کاهش دهند. این شرکت برای تولید آدامس خود با شرکت Gum 5 همکاری و نام این آدامس را Respawn by 5 Gum و با ۳ طعم نعناع خنک، پانچ گرمسیری و هندوانه و انار راهی بازار خواهد کرد. آدامس ریزر از امروز با قیمت ۲٫۹۹ دلار برای هر بسته ۱۵ عددی و ۲۷٫۹۹ دلار برای ۱۰ بسته ۱۵ عددی در فروشگاه های آنلاین آمازون و وب سایت خود Razer.com در دسترس خواهد بود. ریزر پیش تر در سال گذشته یک نوشیدنی انرژی زا طعم دار را معرفی کرده بود.

ریزر در مورد محصول جدید خود می گوید: این آدامس با صرف هزینه بسیاری در تحقیق و توسعه به تولید رسیده است که بخشی از آن مربوط به تحقیقات در مورد رژیم روزانه، برنامه های روزمره و برنامه ریزی کاربران برای بازی و میان وعده های مصرف شده طرفداران بازی های کامپیوتری می باشد. اگر به خاطر وجود کافئین بسیار در نوشیدنی ریزر آن را تهیه نکرده اید، باید بدانید که آدامس ریزر از کافئین کمتری استفاده شده است و این شرکت اعلام کرده است که کافئین آدامس خود را از چای سبز به دست آورده است.

ریزر در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود می‌گوید می‌خواسته محصولی بسازد که گیمرها بتوانند آن را در هر زمانی از روز یا شب مصرف کنند تا تمرکزشان نگه داشته شود. آدامس ریزر مشکی‌رنگ است و جالب است بدانید که این شرکت در توضیحات مربوط به محصول شفاف‌سازی می‌کند که جویدن این آدامس باعث سیاه شدن دهان نمی‌شود. بسیاری از برندها در سراسر دنیا در تلاش‌اند تا بتوانند وارد صنعت گیمینگ شوند و اکنون یکی از محبوب‌ترین برندهای آبنبات‌سازی توانسته به‌کمک ریزر به چنین هدفی دست پیدا کند.

بسیاری از شرکت های بزرگ در تلاش هستند تا وارد صنعت گیمینگ شوند و در حال حاضر این شرکت که تولید کننده محبوب آب نبات سازی، با کمک شرکت ریزر توانست به صنعت گیمینگ ورود پیدا کند.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up