توکن اختصاصی باشگاه آرسنال راه اندازی می شود

توکن اختصاصی

تیم معروف لیگ برتر انگلیس، باشگاه فوتبال آرسنال، با همکاری Socios یک توکن اختصاصی جدید راه اندازی می کنند و به هواداران خود این امکان را می دهد تا بر تصمیمات باشگاه تاثیر بگذارند و به محتوای مربوط به تیم مورد علاقه خود درسترسی داشته باشند. بر اساس اعلام چیلیز (Chiliz) در روز دوشنبه، بلاک چین اختصاصی پلت فرم Socios، این همکاری Socios را به اصلی ترین محل برگزاری جلسات دیجیتالی برای طرفداران آرسنال تبدیل می کند. در واقع Socios  به محل ملاقات دیجیتالی Gooners تبدیل می شود، لقبی که از دهه 1980 برای توصیف هواداران آرسنال استفاده شده است.

چیلز اعلام کرد، طرفدارانی که نشان های هوادار AFC را دریافت می کنند امکان مشارکت های بسیاری را در امور باشگاه خواهند داشت، شانس تاثیرگزاری در مجموعه ای از نظرسنجی های تعاملی در تصمیمات مختلف در هر فصل را خواهند داشت.در حال حاضر هیچ زمان بندی ای برای راه اندازی توکن AFC Fan ارائه نشده، اما چیلیز اعلام کرد که آن ها به زودی در دسترس خواهند بود. هوادارانی که در حال حاضر برای پاداش های My Arsenal، که در برنامه پاداش با محوریت طرفداران ثبت نام کرده اند، می توانند یک نشان هواداری AFC رایگان دریافت کنند.

پیتر سیلورستون، مدیر بازرگانی آرسنال اعلام کرد: ما از راه اندازی توکن اختصاصی هواداری با کمک Socios.com بسیار هیجان زده هستیم. Socios.com در صنعت بلاک چین پیشرو می باشد، که روابط آن ها با سایر باشگاه های اروپایی بزرگ دیگر همکاری می کند. Chiliz به یک پلت فرم مشارکت محبوب برای تیم ها و لیگ های حرفه ای ورزشی تبدیل شده است. درماه مه سال جاری میلادی، سه تیم مسابقه فرمول یک توکن های اختصاصی طرفداران خود را در بلاک چین چیلیز اعلام کردند. در همان ماه، که مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی معروف به UFC در حال برگزاری بود، اعلام کرد که توکن های هوادار مبتنی بر بلاک چین خود را راه اندازی می کند.

بر اساس گزارش Cointelegraph: چیلز در حال گسترش فعالیت های خود در ایالات متحده است تا فرصت های تعامل بیشتری با طرفداران را دنبال کند. الکساندر دریفوس، مدیرعامل چیلیز در ماه مارس به کوین تلگراف گفت که دفتر جدید این شرکت در نیویورک خواهد بود که سکوی پرتاب همکاری با لیگ های محلی و حق رای دادن ورزشی خواهد بود.

منبع cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up