تعداد کاربران ارز رمزنگاری شده بیش از 100 میلیون تخمین زده می شود

صرافی ارزهای دیجیتالی Crypto.com ارائه دهنده کارت های اعتباری کرپتو (Crypto) گزارش جدیدی منتشر کرده است، تخمین می زند که تعداد کل کاربران رمز ارز در سراسر جهان از 66 میلیون نفر در ماه ژانویه به 106 میلیون نفر افزایش یافته است. با توجه به پیچیدگی نگاشت آدرس های کیف رمزهای منحصر به فرد بر روی تعداد کاربران صاحب ارزهای دیجیتالی، روش وب سایت کرپتو داده های زنجیره ای را برای چندین پارامتر ترکیب شده برای محاسبه تخمین های جدا گانه ای برای دو ارز رمزپایه بزرگ بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) استفاده کرده است.  سپس با جمع آوری این داده ها می تواند برای تخمین روند رو به رشد جهانی کاربران در طول زمان مشخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

در طی هشت ماه گذشته، ژوئن 2020 ، آگوست 2020 و ژانویه 2021 بیشترین رشد را در ورود کاربران به ارزهای دیجیتالی شاهد بوده ایم. به عنوان یک قاعده کلی، کریپتو ادعا می کند که این رشد با قیمت بیت کوین ارتباط مستقیم دارد. اما با تجزیه و تحلیل داده ها بین بیت کوین و اتریوم اطلاعات بیشتری به دست می آید. به طور کلی، رشد کاربران در آگوست 2020 به دلیل محبوبیت در امور مالی غیر متمرکز و تا حد زیادی افزایش ارزش ارز دیجیتالی اتریوم بوده است. در ماه های پایانی پاییز و زمستان سال 2020، پی پال پشتیبانی از خریدهای ارزهای رمزنگاری شده را برای کاربران مستقر در ایالات متحده امریکا را در نوامبر سال 2020 و سرمایه گذاری شرکت های بزرگی همچون Grayscale و Microstrategy با ورود بسیار قوی برای خرید بیت کوین، باعث رشد ورود کاربران به این حوزه شدند.

تا ژانویه سال جاری میلادی، تعداد جهای کاربران ارز دیجیتالی بیت کوسن 71 میلیون نفر تخمین زده شد، در حالی که 14 میلیون نفر برای ارز اتریوم تخمین زده شد. هر یک از ارزهای دیجیتالی شاهد افزایش چشمگیری در کاربران به ترتیب 30.2 و 13.1 درصد بوده است.

در حالی که به نظر می رسد روند افزایش کاربران در حوزه ارزهای دیجیتالی بسیار واضح است، اما باید برخی از محدودیت های آماری را که توسط صرافی کریپتو به دست آمده است را مد نظر قرار داد. این آمار از داده های بلاک چین بیت کوین و اتیریوم و تجزیه تحلیل تظر سنجی ها و داده های داخلی Crypto.com به دست آمده است. وب سایت صرافی دیجیتال کریپتو باید تعداد کاربران موجود در شبکه را که دارای ارز رمزنگاری شده هستند را در مقابل تعداد کاربرانی که قبلا دارایی های خود را فروخته اند در تخمین های خود در نظر می گرفت.

منبع cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up