به زودی می توانید به OneNote ، Sticky Notes در Outlook دسترسی پیدا کنید

مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود برای ادغام سرویس های اوت لوک(Outlook)، استیکی نوت (Sticky Notes) و وان نوت (OneNote)، در حال کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان دسترسی مستقیم به سرویس های تحت وب اوت لوک، استیکی نوت و وان نوت را می دهد.

در حال حاضر هر دو  سرویس وان نوت و استیکی نوت برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس می باشند، اما اگر از کاربران گوشی های سامسونگ هستید، نیازی به نصب اپلیکیشن وان نوت را در گوشی هوشمند خود ندارید. می توانید از یادداشت های خود رادر سرویس سامسونگ نوت (Samsung Notes) ذخیره کنید و به سرعت از طریق وان نوت به آن ها دسترسی داشته باشید. این امکان به لطف ویژگی جدیدی به نام همگام سازی با مایکروسافت نوت (Sync to Microsoft OneNote) می باشد.

همچنین داشتن تمامی یادداشت های خود در وان نوت و استیکی نوت در اوت لوک، می تواند چندین مزیت داشته باشد. قابلیت جدید OneNote Feed به شما این امکان را می دهد تا فقط با کشیدن و رها کردن یادداشت ها به ایمیل های خود، آن ها را به اوت لوک منتقل کنید. علاوه بر این، اگر در یک ایمیل با نکته مهمی روبرو شدید، میتوانید آن را یادداشت های خود ذخیره کنید و نیازی به خارج کردن آن از اوت لوک نمی باشد.

طبق نقشه راه سرویس مایکروسافت آفیس ۳۶۵، ویژگی جالب OneNote Feed در اوت لوک در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد و از ماه سپتامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. مایکروسافت همچنین قول داده است که OneNote Feed را ماه نوامبر ۲۰۲۰ به سرویس های NoneNote Online و OneNote به ویندوز ۱۰ اضافه خواهد کرد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up