به روز رسانی ویندوز ۱۰ یک بار در سال منتشر خواهد شد

در روز گذشته مایکروسافت گزارش هایی در مورد ویندوز ۱۰ منتشر کرد. بر اساس گزارش هایی که منتشر شده است، سیستم عامل جدیدمیکروسافت با نام ویندوز ۱۰ ایکس که با پلتفرم ویندوز یونیورسال (windows universal) و همچنین با اپلیکیشن های تحت وب سازگاری دارد. بر اساس مصاحبه ای که وب سایت ZDNet با ماری جو فلوی (Mary jo Foley)، مایکروسافت ویندوز ۱۰ ایکس را از فصل بهار سال ۲۰۲۱ برای دستگاه های تک نمایشگر معرفی خواهد کرد.

طبق گفته های فولی و برخی منابع دیگر در مصاحبه با وبسایت زد دی نت، معرفی ویندوز ۱۰ ایکس برای دستگاه های تک نمایشگر می تواند در نهایت به یک به روزرسانی یا یک ویژگی دیگر برای ویندوز ۱۰ در ۲۰۲۱ ختم شود. در ادامه گزارش ها آمده است که مایکروسافت پس از سال ۲۰۲۱، به روز رسانی های ویندوز ۱۰ را به صورت سالانه فقط یک بروزرسانی در سال منتشر خواهد کرد. این موضوع باعث می شود که توسعه دهندگان مایکروسافت زمان بیشتری را برای بهبود ویندوز ۱۰ ایکس داشته باشند.

طبق گزارس منتشر شده از وب سایت ZDNet، مایکروسافت قصد دارد در سال آینده میلادی استراتژی جدید خود را برای ویندوز ۱۰ تغییر دهد. این به این معناست که مایکروسافت به روزرسانی های ویندوز ۱۰ ایکس را در بهار ارائه خواهد دارد. در حال حاضر به روزرسانی های ویندوز سالانه دو بار انجام می شود.

فولی در ادامه گزارش خود به برنامه های آینده مایکروسافت در به روزرسانی ها پرداخته است. تا پایان سال ۲۰۲۰، مایکروسافت یک به روزرسانی جزئی را برای ویندوز ۱۰ ارائه می کند.سپس در بهار سال ۲۰۲۱، مایکروسافت ویندوز ۱۰ ایکس را معرفی می کند. پس از آن، در پاییز سال ۲۰۲۱، مایکروسافت قصد دارد به روزرسانی بغدی ویندوز ۱۰ را منتشر کند،

در حال حاضر گزارش های منتشر شده را مایکروسافت تایید نکرده است. البته ممکن است این تغییرات در برنامه های آینده مایکروسافت اتفاق نیوفتد و یا تغییراتی در برنامه خود دهد. اگر این تغییرات در روند به روزرسانی های ویندوز ۱۰ صورت بگیرد، پس از سال ها شاهد تغییرات بسیار بزرگی در استراتژی مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ خواهیم بود.

منبع windowscentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up