بست بای بطور تصادفی نسل سوم کروم کست را فروخت

همه ی ما می دانیم که Reddit یکی از مشهورترین منابعی است که خبرهای عجیب و غریبی را منتشر می کند .اما خبری که به تازگی از این منبع منتشر شده است ، در واقع عجیب نیس اتفاقی است که ممکن است رخ دهد .  گویا یکی از مشتریان best buy جهت خرید کروم کست Chromecast شرکت گوگل مراجعه کرده است ، سپس خرید خود را باز میکند و متوجه می شود که به جای خرید نسل دوم کروم کست ، نسل سوم این محصول را خریداری کرده است که فعلا گوگل آن را معرفی نکرده است .
 کاربران پوستر اصلی را OP می نامند ،  در تصویر مشخص است که فروشگاه Best Buy ، محصول جدیدی که معرفی نشده است را برای فروش عرضه کرده است . زمانی که صندوقدار سعی کرد تا بارکد محصول را اسکن کند ، بارکد کروم کست جدید در کامپیوتر تا مشخص اعلام شد . اما با توجه به اینکه محصول در دست مشتری بود و قیمت کروم کست نسل سوم مشابه نسل دوم بود ، فروشندگان فروشگاه محصول جدید گوگل را با شناسه ی بارکد sku کروم کست نسل دوم به مشتری تحویل می دهند.
زمانی که مشتری به خانه می رسد و محصول خریداری شده را باز می کند ، متوجه می شود که این کروم کست در مقایسه با نسل دوم کروم کست تفاوت های بسیاری دارد ، سپس با بررسی هایی که از جزئیات محصول می کند ،متوجه تفاوت های زیادی نسبت به نسل دوم این دستگاه می شود . در کروم کست جدید از یک قاب ضخیم تری استفاده شده است و بالای آن دیگر براق نیست و از  لوگوی گوگل به جای کروم استفاده شده است . همچنان در کروم کست نسل سوم از طریق microUSB شارژ می شود ، اما اتصال کابل HDMİ در این دستگاه نیازی به دانگل مخصوص نمی باشد .
متاسفانه فقط یک عکس از کروم کست نسل سوم منتشر شده است و اطلاعات بیشتری را از تغییرات کروم کست جدید بدست نمی آید . گفته می شود کروم کست جدید گوگل از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد و عملکرد وای فای در این دستگاه بهبود داده شده است. باید تا ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه منتظر بمانیم تا در رویداد بعدیGoogle با ویژگی‌های کامل و دقیق کروم‌کست نسل سوم گوگل آشنا شویم.

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up