بخشی از گوگل پلاس به نام کارنتس فعال می باشد

Currents سرویس باقی مانده گوگل پلاس

گوگل پلاس (Google +) بصورت کاملا رسمی پایان کار خود را مدت ها پیش اعلام کرد، اما هنوز  برخی از بخش های آن برای کاربران تجاری در حال کار می باشد. تنها چند روز پس از اینکه نسخه عمومی گوگل پلاس تعطیل شد، گوگل اعلام کرد که نسخه سازمانی تجاری جدیدی را با نام Currents به کار خود ادامه خواهد داد. اگرچه این نام برای کاربران گوگل آشناست، به این دلیل است که شرک گوگل قبلا یک اپلکیشنی عرضه کرد که به صورت مجله اجتماعی با گوگل پلاس هماهنگ شده بود و بعدها به نام Google Play Newsstand تغییر داده شد.

سرویس کارنتس (Currents)، مانند جریان های گذشته به کارمندان این امکان را می دهد تا دانش خود را به اشتراک بگذارند و همچنین، از امکانات بحث های داخلی در این سیستم می توانند استفاده کنند.به نظر می رسد گوگل با حذف نام گوگل پلاس از سرویس های خود، تصمیم درستی را گرفته است. واقعیت آن است که گوگل با تعطیل کردن سرویس گوگل پلاس، اما خبر وجود داشتن نسخه ای از این سرویس برای کاربران تجاری، کاربران عمومی را کمی گیج کرده بود.

شاید این تصمیم جدید فرصتی را برای توسعه دهندگان این پروژه در گوگل باشد تا گوگل پلاس را فراموش کنند و روی پروژه ی جدیدی کار کنند.با این حال از حالا به بعد تمرکز گوگل در این سرویس، دیگر برای کاربران تجاری خواهد بود و توسعه دهندگان گوگل کار راحتی خواهند داشت. با این حال، رهبرانن گوگل آینده را در جستجوی اجتماعی می دیدند که با شکست مواجه شد.

منبع techcrunch

گوگل پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up