اپل در جمعه ی سیاه ۳ میلیون ایرپاد فروخته است

پیش بینی می شود اپل حدود ۳ میلیون ایرپاد (AirPods) و ایرپاد پرو (AirPods Pro) را در جمعه ی سیاه تا دوشنبه به فروش رسانده است. بر اساس گفته ی دن ایوز ودبوش،این ادعا بر اساس استناد به گزارش های برخی از کانال ها و کمبود موجودی در خرده فروشان است.

ودبوش می گوید که آن ها شاهد افزایش تقاضا برای ایرپاد و ایرپاد پرو در تعطیلات زمستان هستند. ایرپاد پرو با قیمت ۲۴۹ دلار در اواخر ماه اکتبر عرضه شد که مجهز به لغو سروصدای اطراف، ساقه های کوتاهتر، سنسور نیرو و طراحی داخل گوش است. این شرکت همچنان به فروش ایرپاد ۱۵۹ دلاری نسل دوم با کیس استاندارد . یک مئل ۱۹۹ دلاری با کیس شارژ بی سیم Qi ادامه می دهد.

ما شاهد تخفیف های خوبی در قیمت های جمعه ی سیاه هستیم، اما بیشتر تقاضای ایرپاد به دلیل علاقه به خود محصولات است که در حال افزایش است. جمله ی (AirPods for Chiristmas) در سال گذشته به دلیل محبوبیت خود به ترند رسانه های اجتماعی تبدیل شد.

در هفته ی گذشته گزارشی منتشر شد که اپل به دلیل تقاضای زیاد، به تولید کنندگان ایرپاد پرو اعلام کرده است که تولید ماهانه را به دو برابر افزایش دهند. ودبوش می گوید: بالا بردن تولید می تواند در به حداقل رساندن محدودیت های عرضه کمک کند و انتظار می رود اپل تقریبا تمام سفارشات ایرپاد را تامین کند. فروشگاه اپل در حال حاضر ۴ هفته تاخیر برای برای اسرسال سفارش های جدید ایرپاد پرو خبر می دهد.

این تحلیلگر(ودبوش) در مورد فروش این دو محصول اپل در سال ۲۰۱۹ گفت: اپل بیش از ۶۰ میلیون ایرپاد فروخته است. این میزان در سال ۲۰۲۰ می تواند به ۹۰ میلیون دستگاه ایرپاد برسد.

منبع ۹to5mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up