اپل از واچ فیس پیش فرض در نسخه های بعدی watch os استفاده می کند

شرکت بزرگ اپل ۳ سال است که نسخه جدید ساعت هوشمند خود راراهی بازار کرده است ، توسعه دهندگان به وسیله واچ فیس پیش فرض در این ساعت هوشمند بسیار محدود بودند . در نسخه های مختلف ساعت هومشند اپل توسعه دهندگان و کاربران قادر بودند فقط واچ فیس پیش فرض را شخصی سازی کنند ، اما کاربران قادر نبودند واچ فیس های غیر پیش فرض را در این ساعت استفاده کنند . در حالی که دیگر محصولات مشابه نظیر پیکسار و دیزنی به کاربران خود این امکان را از همان اول فراهم آورده است .

بر اسا اطلاعاتی که از منبع Nano Timekit در سیستم عامل ۴٫۳٫۱ watch os منتشر شده است ، این سیستم عامل به احتمال بسیار زیاد از واچ فیس های غیر پیش فرض پشتیبانی خواهد کرد . بر همین اساس اطلاعاتی که توسط برخی از توسعه دهندگان منتشر شده است ، شرکت اپل اضافه شدن این قابلیت را در ساعت های هوشمند بعدی تائیید کرده است .

اما توجه داشته باشید که شرکت اپل در آینده ی نزدیک اخبار این ویژگی را منتشر نخواهد کرد ، چون اطلاعاتی از این قابلیت جدید در سیستم عامل Watch OS فعلا مشاهده نشده است و تنها احتمالی که از اضافه شدن این قابلیت وجود دارد مشاهده کد منبع سیستم عامل ساعت هوشمد اپل می باشد . گفته می شود در ماه های آتی شرکت اپل در کنفرانسی که با توسعه دهندگان خود برگذار خواهد کرد اطلاعات زیادی از این تکنولوژی ارائه خواهد داد . یکی دیگر از پیش بینی هایی در مورد این قابلیت شده است ، شرکت اپل این قابلیت را در ساعت هوشمند جدید خود با سیستم عامل watchOS ارائه خواهد کرد .

منبع ۹to5mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up