اپلیکیشن Pixelmator برای آیپد اکنون به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی عکس های عالی را ارائه دهید

Pixekmator Photo نسخه آیپد اپلیکیشن محبوب مک با نام Poxelmator Pro می باشد و در روزهای گذشته یک به روزرسانی کاملی را ارائه داده است که به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر خود را به صورت کاملا ساده و لذت بخش ویرایش کنند. در این به روزرسانی Pixelmator Photo شامل ابزاری جدید مبتنی بر یادگیری ماشین در هسته اصلی خود می باشد.این ابزار که که ML Super Resolution نامیده می شود به شما این امکان را می دهد که فقط با زدن یک ضربه روی صفحه نمایش عکس خود را آپ اسکیل (upscale) کنید.

این به روزرسانی بخشی از Pixelmator Photo 1.4 می باشد و به نظر می رسد یک پورت مستقیم از ویرایشگر نسخه سیستم دسکتاپ مک باشد. به گفته تیم Pixelmator ابزار ML Super Resolution به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر، عکس ها، نقاشی یا طرح های خود را فقط با یک ضربه روی صفحه نمایش بزرگنمایی کنند و بدون اینکه افت کیفیت داشته باشد و نه تنها بافت ها و لبه ها و جزئیات تصاویر را کاملا حفظ می کند، بلکه آن ها را حفظ و بهبود می بخشد.

این فناوری با قابلیت ML Super Resolution برای ایجاد لایه بندی ها استفاده می کند و سپس نمونه لایه ساخته شده را در ۱۰۰ کانال مجزا به منظور شناسایی و افزایش صحیح جزئیات مانند لبه ها، حفره ها، بافت ها، شیب و رنگها گسترش می دهد. برای تولید بهترین نتایج ممکن، هر یک از این کانال ها به صورت جداگانه ای ارتقا می یابند و در پایان دوباره ترکیب می شوند. توسعه دهندگان Pixelmator Photo ادعا می کنند که این اپلیکیشن با استفاده از قابلیت ML Super Resolution می تواند خروجی فوق العاده ای را برای کاربران تولید کند.

البته، بزرگنمایی تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی چیز جدیدی نیست، ابزاری به نام Gigapixel AI از شرکت Topaz برای مدتی است که این قابلیت را ارائه می دهد و تعداد زیادی از ابزارهای آنلاین رایگان وجود دارند که همین کار را می کنند. اما Pixelmator ادعا می کند که پردازش تصویر ابزار آن ها در مقایسه با دیگر ابزارها و روش های سنتی، به بیش از ۶۲ هزار برابر قدرت پردازش بیشتری نیاز دارد، همین موضوع باعث می شود که آن ها بتتواند ابزار خود را روی دستگاه های تلفن هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی اجرا کنند.

اپلیکیشن Pixelmator Photo 1.4 با ابزار وضوح تصاویر ML از روز گذشته در فروشگاه اپ استور به عنوان یک به روزرسانی رایگان موجود می باشد و اگر کاربرانی که این اپلیکیشن را تهیه نکرده اند باید ۸ دلار پرداخت کنند. برای نصب این اپلیکیشن به سیستم عامل iOS 11 و یا بالاتر و یا نسخه های جدید آیپد نیاز می باشد.

منبع petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up