اپلیکیشن Google Camera Go گوگل از گوشی های اندرویدی بیشتری پشتیبانی می کند

Google Camera Go

اپلیکیشن Google Camera Go نسخه کوچک اپلیکیشن دوربین گوگل برای گوشی های هوشمند پیکسل است که توسط غول فناوری در مارس سال گذشته معرفی شد. با گذشت زمان، این شرکت ویژگی ها و قابلیت های بیشتری را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. در حال حاضر، آخرین نسخه گوگل Camera Go 2.5 دارای یک نسخه MOD جدید توسط Greatneww است که از چندین دستگاه دیگر می تواند پشتیبانی کند. این ویژگی با ویژگی های دیگری که اضافه شده است مانند حالت پرتره، حالت شب و سایر ویژگی های همراه است. در حال حاضر سه نسخه از اپلیکیشن Google Camera در دسترس است یکی از آن ها دوربین عادی گوگل، نسخه سبک تر نیز به عنوان Google Camera Go و نسخه جدید MOD با پشتیبانی از دوربین های کمکی همراه خواهد بود.

این شرکت همچنین پردازش تصویر گوگل را به این اپلیکیشن اضافه کرده است که با استقبال خوب کاربران تلفن های هوشمند پیکسل روبرو شده است. اگرچه اپلیکیشن Google Camera Go  یک نسخه کوچک از از اپلیکیشن اصلی پیکسل می باشد ولی این شرکت ویژگی های جدیدی را از گوشی های پرچمدار خود به آن اضافه کرده است، اما انتظار نداشته باشید که عملکرد آن با آن برابر باشد.

آخرین نسخه اپلیکیشن Google Camera 2.5 MOD باید تقریبا برای هر گوشی هوشمند اندرویدی دارای نسخه 8 یا بالاتر در دسترس باشد، اما این احتمال وجود دارد که با برخی از دستگاه ها، به ویژه دستگاه هایی که بسیار قدیمی هستند کار نکند.

گوگل اعلام کرده بود که اپلیکیشن Camera Go برای کاربران گوشی های هوشمند Android Go با رابط کاربری تمیز و ساده ساخته شده است تا استفاده از آن برای کاربرانی که برای اولین بار استفاده می کنند آسان تر باشد. این اپلیکیشن همچنین میزان فضای ذخیره عکس و ویدئو را ردیابی می کند و به کاربران کمک می کند تا فضا را پاک کنند تا از فضای کافی برای ذخیره تصاویر جدید اطمینان حاصل شود.

منبع gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up