اپلیکیشن یادداشت های سامسونگ بیش از یک میلیارد در پلی استور نصب شد

در سال 2019، وب سایت اندروید پلیس گزارشی را منتشر کرد که تعداد نصب اپلیکیشن Samsung Email سرویس مدیریت کننده ایمیل سامسونگ، از یک میلیارد نصب عبور کرده و نشان می دهد که این اپلیکیشن محبوبیت زیادی دارد. در واقع از آنجا که اپلیکیشن مدیریت ایمیل سامسونگ فقط در گوشی های ساخت سامسونگ کار می کند، تصویر خوبی از این اپلیکیشن در فروشگاه اپلیکیشن پلی استور ارائه کرده است. در ادامه گزارش آمده است که اپلیکیشن یادداشت سامسونگ(Samsung Notes) نیز بیش از یک میلیارد بار نصب شده است.

همانند بسیاری از اپلیکیشن های دیگر سامسونگ، اپلیکیشن یادداشت ها نیز فقط در گوشی های سامسونگ سازگار می باشد. بخش دیگری از دلیل اینکه یک سال طول کشید نصب اپلیکیشن یادداشت های سامسونگ به بیش از یک سال و نیم طول کشید این است که این اپلیکیشن در گوشی های قدیمی این شرکت به صورت پیش فرض نصب نشده بود و به نظر می رسد این اپلیکیشن اخیرا به فروشگاه اپلیکیشن پلی استور اضافه شده است.

همانطور که گفته شد، اپلیکیشن یادداشت سامسونگ راه حل خوبی بر روی دستگاه های سامسونگ می باشد، به خصوص اگر دستگاه همراه با قلم S-Pen باشد. همچنین به طور مداوم به روز رسانی می شود، زیرا در ماه فوریه مجموعه ای از ویژگی های جدید به این اپلیکیشن اضافه شده است.

منبع androidpolice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up